اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد

آغاز طرح کاداستر 27 پلاک در اراضی شهرستان زنجان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: طرح کاداستر 27 پلاک در اراضی شهرستان زنجان آغاز شده است.

آغاز طرح کاداستر 27 پلاک در اراضی شهرستان زنجان

بهمن اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح کاداستر اراضی در سطح استان آغاز شده است، اما در سال‌جاری اعتباری برای آغاز و توسعه این طرح در سطح استان و شهرستان زنجان تخصیص داده نشده است.

وی به نبود اعتبار برای توسعه فعالیت‌ها در حوزه کاداستر اراضی اشاره کرد و اظهار داشت: اعتبارات استانی و ملی برای اجرایی کردن طرح‌های در دست اقدام تخصیص نیافته است. در سال‌جاری به صورت امانی از اعتبارات داخلی اقدام به اجرایی کردن طرح کاداستر در شهرستان زنجان شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار اقدام به توسعه این طرح در سطح استان خواهیم کرد، افزود: متاسفانه در سال گذشته نیز اعتباری برای توسعه این طرح داده نشده و در سال‌جاری نیز اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده نشده است.

وی به محل تخصیص اعتبارات استانی اشاره کرد و یادآور شد: از محل حوادث، اعتباراتی برای حوزه منابع طبیعی اختصاص داده می‌شود که البته قول‌هایی نیز داده شده است. اعتبارات ملی نیز مستقیم از مرکز تخصیص داده می‌شود که تاکنون اعتباری در نظر گرفته نشده است.

اسکندری به همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در اجرای مناسب طرح کاداستر اشاره کرد و گفت: متاسفانه همکاری در این زمینه بسیار ضعیف است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در پاسخ به چرایی همکاری ضعیف اداره ثبت و اسناد استان با منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: مرحله نهایی اجرایی کردن این طرح ثبت کتبی اسناد است که در حال حاضر این اداره اسناد را به صورت کتبی مورد تایید قرار نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه کارشناسان اداره ثبت به صورت شفاهی اسناد را تایید می‌کنند، افزود: تایید شفاهی موثر نیست و به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها در گرو تایید اسناد به صورت کتبی است. ثبت کتبی نقطه نهایی انجام کارها است و اگر این اتفاق رخ ندهم، همه تلاش‌ها بیهوده خواهد بود.

اسکندری خواستار اهتمام جدی مسئولان این اداره شد و تاکید کرد: ثبت اسناد و املاک استان مسئول حدود ثبتی است که متاسفانه در این حوزه اهتمامی به این کار نشده است.

انتهای پیام/73007/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول