اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

وحدت حوزه و دانشگاه جامعه را به اوج عزت می‌رساند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه جامعه اسلامی را به اوج عزت می‌رساند.

وحدت حوزه و دانشگاه جامعه را به اوج عزت می‌رساند

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: سعادت و ذلت یک جامعه به افراد آن جامعه بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه علوم مادی و معنوی جزو نیازهای مردم است، تصریح کرد: همانطور که مردم نیاز به معنویت دارند به علوم حوزوی و دینی نیز نیاز دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر برای بالا بردن توان علمی، تفاهم و همکاری مادیات و علوم دینی رها شود جامعه سقوط می‌کند، افزود: با وحدت و انسجام حوزه و دانشگاه نظام جمهوری اسلامی ایران توسعه می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه سطح آگاهی و اطلاعات طلاب و دانشجویان در گرو تحصیل، علم و تحقیقات است، بیان داشت: این دو مسئله نباید طوری باشد که یکی تحت‌الشعاع دیگری قرار بگیرد و افراط و تفریط ایجاد شود.

 نجفی یکی از اهداف و ترفندهای دشمن را سقوط نظام دینی عادلانه دانست و اظهار کرد: موفقیت نظام به وحدت، متون دینی و مدیریت علمی حوزه و دانشگاه وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه است، اذعان داشت: با وحدت و انسجام حوزه و دانشگاه دشمن نمی‌تواند در هیچ زمانی خواسته و اهداف خود را عملی کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اگر حوزه و دانشگاه با اتحاد دست به دست هم دهند دشمن به اهداف خود نمی‌رسد، گفت: با وحدت حوزه و دانشگاه جامعه اسلامی کشورمان الگویی برای سایر کشورها می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با وحدت حوزه و دانشگاه جامعه به اوج عزت می‌رسد، اظهار داشت: امید است با تلاش مسئولان، دانشجویان و طلاب وحدت عمیق‌تری بین حوزه و دانشگاه ایجاد شود.

انتهای پیام/73008‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول