اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های اسلامی دانشجویی:

وحدت حوزه و دانشگاه تعالی جامعه را تضمین می‌کند

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های اسلامی دانشجوئی واحدهای استان لرستان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تعالی جامعه را تضمین می‌کند.

وحدت حوزه و دانشگاه تعالی جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم بارانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدات افرادی همانند شهیدان مطهری و مفتح برای نجات جامعه دینی از طریق ایجاد ارتباط  و وحدت بین حوزه و دانشگاه گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) حوزه و دانشگاه دو موتور حیات فکری جامعه و مراکز تولید فکر و تولید علوم مختلف هستند، بنابراین وحدت این دو به این معنی است که هر دو برای رشد و تعالی جامعه باید با هم تعامل داشته و از تجربیات و علوم یکدیگر استفاده کنند.

وی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز گفت: تحقیق و پژوهش و تعمق در علوم، دو ویژگی مشترک بین حوزه و دانشگاه است، دانشجویان مسلمان و مدافع نظام هم بایستی با مطالعه و تحقیق بیشتر، به رشد و تعالی جامعه دینی کمک کنند.

بارانی در ادامه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تعالی جامعه را تضمین می‌کند.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های اسلامی دانشجویی واحدهای استان لرستان در ادامه از دانشجویان خواست تا با فعالیت در تشکل‌های اسلامی دانشجویی، دین خود را نسبت به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر ادا کنند.

این مسئول همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ازنا بیان داشت: تشکل‌های اسلامی دانشجویی نماد و الگوی موفقی از وحدت حوزه و دانشگاه هستند، زیرا دانشجویان فعال در این تشکل‌ها، در کنار علم آموزی و کسب دانش، با انجام فعالیت‌های دینی از اسلام صیانت می‌کنند که وجه مشترک با حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/2304/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول