اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 27 آذر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شیراز

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شیراز خبر داد.

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام مهدی کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 27 آذر مراسم بزرگداشت شهید مفتح و همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت بسیج دانشجویی این استان و با همکاری بسیج طلاب فارس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان و صدا و سیمای مرکز فارس با حضور طلاب، اساتید حوزه‌های علمیه، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شیراز در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهید مفتح گفت: سخنرانی، بحث تخصصی در مورد وحدت حوزه و دانشگاه و تجلیل از طلاب و دانشجویان نخبه از جمله برنامه‌های این همایش است.

کاظمی بر وحدت حوزه و دانشگاه و هدایت جامعه به سمت توسعه تاکید و اضافه کرد: دشمنان به دنبال فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه و تفرقه بین آن‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه برای جامعه، رسیدن به تکامل علمی را یکی از مهمترین دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه شتاب در روند پیشرفت جامعه است.

کاظمی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید از ظرفیت و تجربیات یکدیگر استفاده کنند ادامه داد: مذهب مهم‌ترین عامل وحدت حوزه و دانشگاه بوده چراکه با گسترش مذهب در حوزه و دانشگاه می‌توان انسجام را تأمین کنیم.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از مهم‌ترین آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه ناامیدی دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت: وضعیت پژوهش پس از پیروزی انقلاب اسلامی با زمان پیش از آن قابل مقایسه نیست و امروزه شاهد رشد بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

انتهای پیام/2448/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول