اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

پیشرفت‌‌‌های علمی از وحدت حوزه و دانشگاه سرچشمه می‌گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: پیشرفت‌های علمی کشورمان از وحدت حوزه و دانشگاه سرچشمه می‌گیرد.

پیشرفت‌‌‌های علمی از وحدت حوزه و دانشگاه سرچشمه می‌گیرد

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به 27 آذر ماه و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه و دانشگاه در کشورمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه مسئولیت فرهنگی کشورمان را بر عهده دارند، تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی کشورمان از وحدت این دو مرکز سرچشمه می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم بیان داشت: اگر حوزه و دانشگاه وحدت و انسجام بیشتری داشته باشند این امر می‌تواند در هدایت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه آبادانی جامعه اسلامی را به همراه دارد، گفت: همچنین وحدت این دو حوزه نقش مهمی در عملیاتی شدن برنامه‌های چشم‌انداز 20 ساله کشورمان دارد.

احدی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه باید با همدلی و وحدت برنامه‌های خود را به صورت یکپارچه دنبال کنند، افزود: اگر بین حوزه و دانشگاه اختلاف باشد در دیگر نهادها نیز اختلاف به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه با پیشرفت مسائل علمی، فرهنگی و سیاسی کشورمان این دو مرکز الگوی خوبی برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شوند، عنوان کرد: وحدت این دو حوزه در پیشرفت علوم دینی و تجربی تاثیر بسزایی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در ادامه به لزوم وحدت بیشتر حوزه و دانشگاه اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان امر برای افزایش وحدت حوزه و دانشگاه برنامه ریزی گسترده‌ای داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه باید برای تعامل هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه تلاش شود، اذعان اشت: برای پیوند بیشتر این دو حوزه از نظرات صاحب نظران نیز استفاده شود.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول