اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا خبر داد

احداث میدان میوه و تره‌بار در بویین زهرا

شهردار بویین زهرا گفت: نخستین میدان میوه و تره‌بار شهر بویین زهرا کمتر از یک ماه آینده احداث و در دسترس شهروندان بویین زهرایی قرار می‌گیرد.

احداث میدان میوه و تره‌بار در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، تردد وانت‌بارها، دست فروش‌ها و دوره‌گردها در خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر بویین زهرا به عنوان معضلی جدی سال‌ها است که مشکلاتی را برای ساکنان، کسبه و بسیاری از نهادهای شهری بویین زهرا ایجاد کرده است.

ایجاد ناهنجاری و آلودگی صوتی، ترافیک، معضلات اجتماعی، گران‌فروشی و عرضه محصولات به ویژه میوه‌‌های نامرغوب و به تبع افزایش نارضایتی خریداران و شهروندان جزو محوری‌ترین چالش‌ها در فعالیت وانت‌بارهای فروشنده و دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرد در طول شبانه‌روز است.

در همین راستا شهرداری بویین زهرا با نیازسنجی مناسب و آگاهی نسبت به افزایش نارضایتی میان شهروندان بویین زهرا از کمیت حضور دوره‌گردها در معابر و خیابان‌ها به ویژه در ساعات استراحت عصرگاهی با پیش‌بینی مناسب طرح ایجاد میدان عرضه میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب در نظر گرفته است.

میدان میوه و تره‌بار شهر بویین زهرا برای نخستین بار با مبنای افزایش رضایت‌مندی شهروندان از فعالیت‌های درون شهری و خدماتی شهرداری در حال احداث است.

شهردار بویین زهرا در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به گسترش بار ترافیکی معابر و نارضایتی شهروندان بویین زهرایی از فعالیت وانت‌بارهای میوه شهری اظهار داشت: ظرفیت تولید محصولات کشاورزی و باغی شهر بویین زهرا بنابر آمار بسیار رو به رشد است و به این منظور این محصولات باید بدون واسطه برای شهروندان عرضه شود.

علی صفری با اشاره به نبود میدان میوه و تره‌بار در شهر بویین زهرا افزود: در همین راستا شهرداری بویین زهرا  پس از طی مراحل قانونی به همراه اقدامات کارشناسی طرح راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تعیین مکان مناسب برای آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار شهر بویین زهرا اضافه کرد: احداث میدان یاد شده با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

شهردار بویین زهرا تأمین با کیفیت، ارزان و آسان میوه و تره‌بار را جزو اهداف راه‌اندازی این میدان برشمرد و ابراز داشت: عرضه مناسب میوه‌‌‌ها‌ در میدان روزانه تره‌بار واقع در خیابان پاسداران با کیفیت و قیمت مناسب صورت می‌پذیرد.

صفری با اشاره به راه‌‌اندازی تعداد 40 غرفه در مرحله نخست این میدان بیان کرد: تعداد غرفه‌ها در صورت افزایش استقبال شهروندان گسترش یافته و عملیات مرحله نخست این میدان تا سقف زمانی یک ماه آینده فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

این مسئول از هماهنگی‌های صورت گرفته برای عدم فعالیت فروشندگان میوه خیابانی پس از افتتاح میدان میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: شهرداری بویین زهرا در راستای فراهم‌سازی شرایط بهتر برای دسترسی شهروندان به نیازهای روزانه سیاست‌های راهبردی را در اولویت خویش قرار داده است.

شهردار بویین زهرا ساماندهی مشاغل کاذب در معابر و خیابان‌های شهر بویین زهرا را جزو دیگر اهداف راه‌اندازی نخستین میدان میوه و تره‌بار شهری بویین زهرا عنوان کرد.

انتهای پیام/77005/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول