اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 آذر ماه

نمایشگاه صنعت مبل بویین زهرا گشایش می‌یابد

دومین نمایشگاه مبل و دکوراسیون منازل از 18 آذر ماه در شهر بویین زهرا گشایش می‌یابد.

نمایشگاه صنعت مبل بویین زهرا گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، صنعت مبلمان و دکوراسیون با توجه به اهمیت المان‌سازی مناسب از اهمیت خاصی برای بسیاری از آپارتمان‌ها برخوردار است.

توجه به صنایع متوسط مانند مبل و تهیه چیدمان‌های مناسب به منظور تقویت دکوراسیون توسط نهادهای تجاری و صنعتی امری مهم و مورد نظر برآورده شده است.

در حال حاضر با توجه به نیازهای موجود در بخش‌های صنایع متوسط و کوچک لزوم حمایت‌های مستقیم از تولیدکنندگان این حوزه امری ضروری و مورد توجه محسوب می‌شود.

بر همین اساس ارایه تولیدات و آثار مبلمان و دکوراسیون از سوی تولیدکنندگان خرد و کلان برای بازدید و خرید شهروندان امری رایج تلقی شده است.

اسماعیل انصاری در این خصوص در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا صنعت مبل را جزو  صنایع کوچک و متوسط برشمرد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های مبلمان منزل، اداری و لوستر، تولیدکنندگان را برای عرضه محصولات خود به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ترغیب کرده و اثرگذار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا افزود: در حال حاضر 8 درصد اشتغال جامعه در بخش صنعت مبلمان است و حمایت از تولید کنندگان داخلی بخش مبلمان پایداری اشتغال را به همراه دارد.

این مسئول عنوان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار در طول سال و در فصول مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

انصاری ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مبلمان منزل، اداری، لوستر و دکوراسیون برای دومین بار در شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا فراهم کردن شرایط بهتر برای تهیه لوازم زندگی شهروندان و عرضه مستقیم به تولید کنندگان را جزو دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه مبلمان شهر بویین زهرا برشمرد.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را ضروری برشمرد و ابراز داشت: دومین نمایشگاه مبلمان شهر بویین زهرا از 18 آذرماه به مدت چهار روز در سالن هلال احمر شهر بویین زهرا پذیرای حضور و بازدید شهروندان است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول