اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش نظارت بر بازارهای میوه و تره‌بار مشهد در آستانه شب یلدا

نظارت ویژه بر بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار در آستانه شب یلدا صورت می‌گیرد.

افزایش نظارت بر بازارهای میوه و تره‌بار مشهد در آستانه شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد، جلال قربانی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات بهره‌برداران بازارهای میوه و تره‌بار و با هدف جلب رضایت شهروندان در ایام شب یلدا، بر بازارها نظارت ویژه به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل مزاحم افزود:‌ هر ساله به دلیل افزایش تقاضا در آستانه شب یلدا شاهد تخلفات سودجویان و بالا رفتن قیمت میوه هستیم.

وی افزود: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری به منظور جلوگیری از افزایش قیمت علاوه بر برنامه‌ریزی برای توزیع میوه با قیمت مناسب اقدام به نظارت ویژه در بازارهای شهرداری کرده است.

قربانی ادامه داد: علاوه بر نظارت ناظران مقیم بازارهای شهرداری، ناظران عالی نیز در این ایام حضور فعال خواهند داشت و شهروندان می‌توانند تخلفات بهره‌برداران را از طریق این ناظران پیگیری کنند.

وی با اشاره به سیستم نرخ‌گذاری کالاها گفت: از جمله فعالیت‌های سازمان در بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی سطح شهر که به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شده است می‌توان به راه‌اندازی سیستم نظارتی مقیم، عالی و مانیتورینگ تصویری بازارها، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بهره‌برداران به منظور افزایش احترام و برخورد مناسب با شهروندان، توزین مکانیزه، استفاده از ترازوهای دیجیتال و ارائه فاکتور به مشتریان اشاره کرد.

قربانی با اشاره به ارائه محصولات در بازارها با تخفیفات دائمی ادامه داد:‌ میوه و تره‌بار در بازارهای شهرداری با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: ارزاق عمومی عرضه شده در بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی سطح شهر با 10 درصد تخفیف و فرآورده‌های لبنی و پروتئینی نیز با 10 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: مواد شوینده و بهداشتی با 5 درصد تخفیف و گوشت قرمز، آلایش، مرغ و ماهی با 5.4 درصد تخفیف نسبت به مراکز خرید سطح شهر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول