اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خورموج خبر داد

راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شمال شهر خورموج

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج از راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شمال این شهر توسط شهرداری و با همکاری اعضای شورای شهر در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شمال شهر خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج، غلامحسین تیموری شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان و شماری از مردم خورموج اظهار داشت: کوچه پس کوچه‌های شهر بوی شهدا می‌دهد که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا ما آزادانه در شهرها زندگی کنیم و حقیقتاً هدف ما رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و اقشار جامعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: در طول سه ماه فعالیت شورا تاکنون 12 جلسه رسمی تشکیل دادیم که 56 مصوبه هم داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به عدم روشنایی در معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر نخستین جلسه شورا با حضور مدیر اداره برق شهرستان تشکیل و موفق شدیم این مشکل را برطرف کنیم.

تیموری تاکید کرد: اگر تعاملی وجود دارد همه باید تمکین کنند و اگر ما خدمتگزار شده‌ایم به خاطر مردم است و وقت را نمی‌شناسیم و هر فرصتی که به‌دست می‌آید در بین مردم حضور پیدا می‌کنم.

این مسئول افزود: دومین جلسه با رئیس شبکه بهداشت و درمان داشته‌ایم که سه روز است بحث فاضلاب بیمارستان زینبیه خورموج با مشکل روبه‌رو است و تلاش‌هایی انجام داده‌ایم تا این مشکل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج از دفاع رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی در جلسه شورای اداری این شهرستان که باعث اختصاص اعتباراتی برای بیمارستان زینبیه خورموج شد، تقدیر کرد.

وی از برقراری خوب امنیت در شهرستان دشتی و دستگیری سارقان توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تقدیر کرد و یادآور شد: نشستی با رئیس پلیس آگاهی خورموج داشتیم که بابت تلاش‌های شبانه‌روزی به ویژه در تابستان گذشته از این عزیزان قدردانی شد.

تیموری متذکر شد: هر اداره که در شهرستان با مردم خوب شهر خوموج تعامل داشته باشد و نسبت به مطالبات بحق مردم مشکلات آنها گام بردارد از آنان تقدیر خواهیم کرد.

این مسئول از راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شمال شهر خورموج توسط شهرداری و با همکاری اعضای شورای شهر در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: در سه ماهه گذشته تعداد 325 نامه رسیده و 78 فقره نامه از طرف شورای اسلامی شهر خورموج به اداراتی که به شهرداری بدهی داشته‌اند ارسال شده که 39 نامه به ادارات شهرستان و 39 نامه هم به ادارات کل استان بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: مبلغ 166 میلیون تومان ادارات شهرستان دشتی به شهرداری بدهکار هستند که امیدواریم مطالبات شهرداری در اسرع وقت پرداخت شود.

تیموری یادآور شد: 14 فقره نامه از طرف مردم به شورا برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه و معابر ارسال شده است و 46 فقره درخواست بیمه خدمات درمانی و کمک به مردم بی‌بضاعت شهر بوده که با دفتر خدمات ارتباطی فقیه و کمیته امداد هماهنگی صورت گرفته و دفترچه برای این مستمندان صادر شده است.

وی از عدم سازماندهی خودپردازهای بانک‌ها انتقاد کرد و اذعان داشت: این مشکلی است که مردم را سرگردان کرده است و هیچ کدام از بانک‌ها پاسخگو نیستند و نامه‌ای نیز در این زمینه به فرماندار ارسال کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج از طرح جامع و طرح تفصیلی شهر در زمان قبل انتقاد کرد و اذعان داشت: در لنگک خورموج طرح انجام داده بودند که کسی اجازه نداشت دو طبقه سازه احداث کند اما با تلاش و پیگیری‌های شهردار و مساعدت معاون امور عمرانی استاندار در صدد هستیم این مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام/66001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول