اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه:

مشکلات میدان میوه و تره‌بار گناوه پیگیری می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: ‌با همکاری و مساعدت ادارات و مسئولان مربوطه، مشکلات میدان میوه و تره‌بار گناوه پیگیری می‌شود.

مشکلات میدان میوه و تره‌بار گناوه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین داریونی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بازار میوه و تره‌بار گناوه اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی مشکلات موجود در بازار میوه و تره بار شهرستان گناوه صورت گرفت و نتایج مثبتی به همراه داشت.

وی بیان کرد: کمبود امکانات بهداشتی، روشنایی نامناسب، وضعیت نامطلوب درب‌های ورود و خروج خریداران بازار میوه و تره‌بار، ترافیک سنگین جلوی بازار به علت عدم وجود پارکینگ و نبود غرفه‌بندی مجزا از جمله معضلاتی است که بازار میوه و تره‌بار گناوه با آن روبرو است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه تاکید کرد: ‌پس از بررسی تیم کارشناسی و اولویت‌بندی مشکلات مقرر شد تا در جلسه دیگری با حضور متولیان دستگاه‌های اجرایی و همچنین نمایندگان شهرداری گناوه، شورای شهر و مجمع امور صنفی این شهرستان اقدامات ضروری در جهت اصلاح و رفع معضلات میدان میوه و تره‌بار انجام پذیرد.

داریونی با بیان اینکه بازار میوه و تره‌بار نقش اساسی در تامین نیازهای روزانه مردم دارد، خاطرنشان کرد: باید تمام مسئولان دست به دست هم داده تا پس از سال‌ها بخشی از مشکلات بازار تره‌بار گناوه حل شده و مردم و بازاریان در شرایط مناسب‌تری اقدام به عرضه و خرید محصولات خود کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس تعزیرات حکومتی گناوه از بازار میوه و تره‌بار این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول