اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین خبر داد

دستگیری قاچاقچیان چوب در بویین زهرا

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: مأموران یگان حفاظت اداره کل هنگام گشت و سرکشی در حوزه استحفاظی شهرستان بویین زهرا سه نفر از قاچاقچیان چوب جنگلی را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

دستگیری قاچاقچیان چوب در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان قزوین، هاشم گودرزوند چگینی اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت اداره کل هنگام گشت و سرکشی در حوزه استحفاظی شهرستان بویین زهرا سه نفر از قاچاقچیان چوب جنگلی را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی افزود: با هماهنگی دادستان شهرستان بویین زهرا و همکاری نیروی انتظامی منطقه سه نفر از قاچاقچیان چوب که با استفاده از تاریکی شب وارد جنگل تاغ منطقه کلدره بویین زهرا شده بودند هنگام قطع درختان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین بیان کرد: جنگل تاغ در منطقه بویین زهرا در سال 47 برای تثبیت شن‌های روان و همچنین جلوگیری از معضلات فرسایش بادی و هجوم ریزگردها از سوی سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری و به مساحت 440 هکتار احداث شده و از سوی اداره کل منابع طبیعی استان مراقبت و نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول