اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد

عضویت 2 هزار ماهنشانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان از عضویت 2 هزار ماهنشانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خبر داد.

عضویت 2 هزار ماهنشانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان

سبحان عجملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی ماهنشان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری مسابقات مختلف مکتوب و آنلاین در سطح کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از این مسابقات دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان به تعداد مسابقات برگزار شده در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: در طول این مدت 56 عنوان مسابقه کتاب در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در نیمه نخست سال‌جاری 956 نفر از علاقه‌مندان در مسابقات مختلف کتابخوانی شرکت کردند.

عجملو با اشاره به اینکه مسابقات مکتوب و آنلاین کتاب برای اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات ویژه کتاب برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان و مادران و زنان خانه‌دار برگزار می‌شود.

وی به اعضای زنان فعال کتابخانه‌ سیار شهرستان ماهنشان اشاره کرد و ابراز داشت: 299 نفر از بانوان ماهنشانی عضو این کتابخانه هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه 273 نفر از مردان ماهنشانی نیز عضو فعال کتابخانه سیار هستند، تصریح کرد: کتاب‌رسان سیار برنامه‌های مختلفی در سطح روستاهای محروم و فاقد امکانات شهرستان برگزار می‌کند.

این مسئول به اعضای فعال کتابخانه عمومی شهدای شهر دندی اشاره کرد و ادامه داد: 377 نفر از زنان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی عضو این کتابخانه هستند.

عجملو خاطرنشان کرد: همچنین 323 نفر از مردان نیز در کتابخانه عمومی شهدای شهر دندی عضو هستند.

وی با بیان اینکه 323 نفر از زنان ماهنشان عضو کتابخانه عمومی «شهید رجایی» شهرستان هستند، گفت: 445 نفر از مردان نیز عضو فعال این کتابخانه عمومی هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه مجموعا 2 هزار نفر از مردم ماهنشان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند، ابراز داشت: این تعداد شامل 959 نفر زن و یک‌هزار و 41 نفر مرد هستند.

این مسئول متذکر شد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند با حضور در کتابخانه‌ها از برنامه‌های آن بهره‌مند شوند.

عجملو عنوان کرد: برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی و آشنایی دانش‌آموزان و روستاییان با امکانات کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول