اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده خبر داد

عضویت 3500 خدابنده‌ای در کتابخانه‌های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده گفت: 3 هزار و 500 نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده عضو هستند.

عضویت 3500 خدابنده‌ای در کتابخانه‌های عمومی

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این فعالیت‌ها در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات مختلف در نهاد کتابخانه عمومی خدابنده اشاره کرد و افزود: این مسابقات به صورت مکتوب و آنلاین در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده با بیان اینکه 10 باب کتابخانه عمومی در شهرستان خدابنده فعالیت می‌کند، گفت: دو باب از این کتابخانه‌ها در روستاهای شهرستان قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: همچنین خدمات کتابخانه‌ای به روستاها و شهرک‌های فاقد کتابخانه‌ عمومی از طریق یک دستگاه کتاب‌رسان سیار ارائه می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: این کتابخانه سیار به 12 روستای مختلف در 10 کیلومتری شهرستان خدابنده خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هفت باب کتابخانه فعال نیز در سطح شهرستان خدابنده فعالیت می‌کند، تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی برای ارتقای سطح آگاهی مردم برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

* وجود 82 هزار و 809 عنوان کتاب در کتابخانه‌های عمومی خدابنده

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده را 102 هزار و 770 جلد اعلام کرد و بیان داشت: 82 هزار و 809 عنوان کتاب نیز در این کتابخانه‌ها وجود دارد.

این مسئول فرهنگی تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی را 3 هزار و 500 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای مطالعه کتاب‌های مورد علاقه خود به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

موسوی به برنامه‌های برگزار شده در هفته ملی کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در طول این هفته برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان خدابنده برگزار شده است.

* افتتاح کتابخانه عمومی «نور» شهر نور بهار خدابنده

وی به افتتاح کتابخانه عمومی «نور» شهر نور بهار از توابع شهرستان خدابنده اشاره کرد و بیان داشت: کتابخانه عمومی نور با مساحت 160 مترمربع و زیربنای 144 مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده گفت: این کتابخانه دارای 3 هزار نسخه کتاب دارای بخش‌های مختلفی همچون کودک و نوجوان، مخزن کتاب، نشریات، سالن مطالعه و... است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول