اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام هفته کتاب صورت گرفته است

عضویت 4565 نفر در کتابخانه‌های عمومی ایذه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از عضویت 4 هزار و 565 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام هفته کتاب خبر داد.

عضویت 4565 نفر در کتابخانه‌های عمومی ایذه

نادر مرادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان و تأکیدات فرماندار و امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی و با همکاری ادارات آموزش و پرورش ایذه و دهدز و برگزاری چهار نمایشگاه کتاب در ایام هفته کتاب و تبلیغات محیطی مناسب توسط کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها در مدارس، این افراد به عضویت کتابخانه‌ها درآمدند.

وی افزود: در نخستین روز هفته کتاب فرماندار، امام جمعه، معاون فرماندار و بخشداران مرکزی، سوسن، دهدز و کارکنان فرمانداری با تکمیل فرم و پرداخت مبلغ عضویت، سایر کارکنان ادارات را نیز به این امر مقدس تشویق کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه تصریح کرد: با تبلیغات خوبی که انجام شد عموم مردم از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه فعالیت‌های جانبی شامل نرم افزار نمایه نشریات، شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، برنامه‌های فرهنگی مناسبتی، مسابقات فرهنگی مختلف و...اطلاع یافته و در فرصت 10 روزه هفته کتاب برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی مراجعه کردند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون 9 هزار و 942 عضو فعال در6 باب کتابخانه عمومی شهرستان ایذه هستند.

انتهای پیام/72001/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول