اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمیرم

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن بیست و یکمین دوره هفته کتاب، عضویت در کتابخانه‌های عمومی سمیرم به صورت رایگان انجام می‌شود.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمیرم

صفر‌علی بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم ضمن گرامی‌داشت بیست و یکمین دوره هفته کتاب از  25 آبان تا سوم آذرماه اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه مطالعه در زندگی فردی و اجتماعی افراد، باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزود: کتاب یکی از ارزشمند‌ترین ابزار‌ها برای رشد و تعالی فرهنگ یک جامعه است و ارتقای فرهنگ مطالعه سبب بصیرت و پویایی آن جامعه می‌شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمیرم از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی سمیرم هم‌زمان با فرا رسیدن بیست و یکمین دوره هفته کتاب خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا دوم آذر ماه با ارائه کارت ملی و یک قطعه عکس نسبت به عضویت در کتابخانه عمومی سمیرم اقدام کنند.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته کتاب و کتابخوانی در سمیرم اشاره کرد و ادامه داد: نمایشگاه کتاب شهر سمیرم با هدف ترویج کتاب‌خوانی با شعار کتاب، آینه فرهنگ و فرزانگی با همکاری کتابخانه عمومی در سالن کتابخانه عمومی شهر سمیرم از دوم آذر به مدت 10 روز برپا می‌شود.

بهادری تاکید کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی سمیرم 36 هزار و 526 جلد کتاب و  یک‌هزار و 461 عضو دارد.

به گزارش فارس، بیست و یکمین دوره هفته کتاب با شعار « کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه امسال آغاز می‌شود و تا دوم آذر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول