اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب انجام شد

عضویت رایگان 700 نفر در کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی قریب به 700 نفر از اقشار مختلف شهرستان اسدآباد به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان شدند.

عضویت رایگان 700 نفر در کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

مهدی مرادیان‌تمجید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با ارائه گزارشی از هفته کتاب در شهرستان اسدآباد، از عضویت قریب به 700 نفر عضو در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد در کتابخانه‌های عمومی آجین 250 نفر و روستای چنار علیا 130 نفر و مابقی در شهر اسدآباد عضو شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون با عضویت 700 نفر، بیش از 2 هزار و 500 نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان عضو هستند که نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با تشریح برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: اجرای برنامه‌های هفته کتاب موجب گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه می‌شود که با اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی در این راستا تلاش کردیم.

وی تجلیل از 30 نفر از کتابداران، اعضای فعال، نویسندگان، اصحاب رسانه، خردسال‌ترین و  مسن‌ترین عضو کتابخانه‌ها را از برنامه‌های فرهنگی انجام شده هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: همچنین در هفته کتاب با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، بیش از 4 هزار نفر از دانشجویان، طلاب حوزه علمیه، دانش‌آموزان، مهد کودک‌ها، و اقشار جامعه از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بازدید کردند.

مرادیان‌تمجید با اشاره به رونمایی و افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه شهرستان در بیمارستان حضرت قائم (عج) خاطرنشان کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان غرفه کتابخانه عمومی در نمایشگاه کتاب برپا شد که مورد استقبال خوب عموم قرار گرفت.

وی کتاب را وسیله انتقال دانش و تجربیات بشریت به نسل‌های آینده دانست و افزود: با گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانیم تفکرهای والا را در جامعه گسترش دهیم و انسان‌های والا تقدیم جامعه کنیم.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه نذر کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، تصریح کرد: نزدیک به 400 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی نذر شد.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با داشتن سه باب کتابخانه کم‌ترین سرانه فضا را در سطح استان داراست، اذعان داشت: با افتتاح کتابخانه روستای قاسم‌آباد لک لک، تکمیل کتابخانه روستای چنار سفلی و همچنین احداث کتابخانه استاندارد به سرانه مطلوب فضای کتابخانه‌ای دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/89008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول