اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی زابل خبر داد

‌عضویت در کتابخانه‌های زابل رایگان شد/گشایش ‌نمایشگاه کتاب ‌با 430 عنوان

رئیس کتابخانه‌های عمومی زابل گفت: این نمایشگاه با 430 عنوان کتاب با موضوعات سیستان شناسی و تاریخ و فرهنگ سیستان بمدت یک هفته در کتابخانه عمومی نیمروز دایر است.

‌عضویت در کتابخانه‌های زابل رایگان شد/گشایش ‌نمایشگاه کتاب ‌با 430 عنوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمد صالح حیدری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب اهل قلم سیستان در کتابخانه نیمروز اظهار داشت: این نمایشگاه از 30 آبان تا 7 آذر در کتابخانه عمومی نیمروز از ساعت 8 تا 14 آماده علاقمندان به امر کتابخوانی است.

وی افزود: این نمایشگاه با 430 عنوان کتاب با موضوعات سیستان شناسی و تاریخ و فرهنگ سیستان بمدت یک هفته در کتابخانه عمومی نیمروز دایر است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته کتابخوانی گفت: تقدیر از کتابخوانان برتر فرهنگی، کتابداران کتابخانه‌‌های عمومی، تجلیل از کتابخوان برتر  نابینا، تجلیل از مادران خانه دار فعال در امر کتابخوانی، نوشتن شعار هفته کتاب بر روی تاکسی‌های درون شهر، اجرای طرح انتظار کتاب در داخل تاکسی‌های درون شهری از جمله برنامه هفته کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه در هفته کتابخوانی عضویت در کتابخانه به صورت رایگان است مطرح کرد: افراد علاقمند در امر کتابخوانی می‌توانند در هفته کتابخوانی برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های سطح شهر اقدام کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی زابل اذعان داشت: بیش از 62 هزار جلد کتاب در پنج کتابخانه شهرستان زابل وجود دار‌د که کتابخانه‌های شهرستان تازه تاسیس هامون و نیمروز زیر نظر کتابخانه عمومی زابل هستند.

وی افزود: برنامه‌های اجرا شده در هفته کتابخوانی با هدف افزایش سرانه مطاله مفید انجام می‌شود.

در پایان این مراسم از امام جمعه زابل، دکتر باقری، استاد محمودی، دکتر رخشانی و خانواده مرحوم گلستانه تجلیل به عنوان  فرهیختگان سیستان تجلیل شد.

انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول