اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری کوهبنان خبر داد

کاهش 55 درصدی آمار طلاق در کوهبنان

رئیس دادگستری کوهبنان گفت: در 6 ماه اول سال جاری شاهد کاهش 55 درصدی آمار طلاق در کوهبنان بوده‌ایم که این در نوع خود بی‌نظیر است.

کاهش 55 درصدی آمار طلاق در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سیداکبر مختاری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: در شش ماهه دوم سال گذشته شاهد افزایش شش درصدی آمار طلاق در شهرستان بودیم که با برگزاری جلسات مباحث خانواده در مساجد و مدارس و بیان مسائل ضروری در خطبه‌های نماز جمعه شاهد کاهش چشمگیر طلاق در شهرستان بودیم.

وی بیان داشت: در حالی که در شش ماهه اول سال جاری آمار طلاق در تمام شهرستان‌ها افزایش قابل توجهی داشته، اما در این مدت شاهد کاهش 55 درصدی آمار طلاق در کوهبنان بوده‌ایم که این در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس دادگستری کوهبنان اضافه کرد: جرائم دیگر نظیر سرقت‌ها در کوهبنان بسیار خرد و جزئی است و جرم‌هایی که منجر به خشونت باشد در شهرستان به چشم نمی‌خورد.

وی تأکید کرد: اسلام یک برنامه و محتوای بسیار بلندی دارد که ما کمتر به آن می‌رسیم و آن را می‌بینیم، زیرا ما فقط پوسته دین را در نظر داریم و اگر در عملکرد ائمه اطهار دقت نظری داشته باشیم، راه‌های بزرگی پیش روی خود می‌بینیم.

مختاری ابراز داشت: اسلام یک ساختار برای بهبود جامعه به نام امر به معروف دارد که همه باید این امر را انجام دهند، اما باید توجه داشته باشیم که امر به معروف و نهی از منکر تا مرحله مرگ انسان است.

وی در پایان متذکر شد: اگر شخصی با مسئولی مشکلی داشته باشد باید به خود او گوشزد کنیم، اما پس از رفتن یا جابه‌جایی وی باید پرونده بسته و از انتقاد کردن پرهیز شود.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول