اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه اجتماعی و فرهنگی کامیاران اعلام شد

کامیاران حائز رتبه سوم طلاق در کردستان

در کارگروه اجتماعی و فرهنگی کامیاران اعلام شد که این شهرستان در بحث طلاق رتبه سوم در کردستان را به خود اختصاص داده است.

کامیاران حائز رتبه سوم طلاق در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، معاون فرماندار کامیاران چهارشنبه‌شب در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان کامیاران با تأکید بر حل مسائل و مشکلات حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، خواستار آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور کاهش آن در سطح جامعه شد.

کریم پیری اظهار کرد: لازم است که با داشتن همت و مسئولیت‌پذیری به همراه بسیج امکانات و نیروهای متخصص، راهکارهای کارآمد ارائه شود.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات موجود سطح شهر، افزود: امروز با وجود رشد و توسعه انواع تکنولوژی‌های مدرن نیاز است که همراه با رشد مادی جامعه، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و کارآمد در راستای ارتقاء و رشد فرهنگ معنوی هم تلاش و کوشش کرد تا کمتر دچار آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی شویم.

معاون فرماندار کامیاران از مدیران و مسئولان نهادهای دولتی خواست که در زمینه‌های تخصصی و کاری خود آسیب‌ها و مشکلات را شناسایی و با دادن راهکارهای مناسب در جلسات آینده آن را مطرح کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کامیاران نیز در این جلسه در گزارشی اعلام کرد که این اداره از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد تعداد 30 نفر مدرس را به صورت تخصصی آموزش داده است.

حبیب‌الله ابراهیمی، آموزش مهارت‌های زندگی به زنان مطلقه، برگزاری جلسات آموزش پیشگیری از اعتیاد در روستاهای بزرگ شهرستان و برگزاری تعداد 2 نمایشگاه و یک سمینار تخصصی را از عمده برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ شهرستان بیان کرد.

وی، عدم آشنایی زوجین، پایین بودن سن ازدواج، دخالت‌های مکرر والدین و اطرافیان و اعتیاد و بیکاری را از عمده دلایل طلاق‌های صورت گرفته در شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است؛ براساس اطلاعات داده شده، از تعداد 133 ازدواج ثبت شده در سال 1392 تاکنون تعداد 24 مورد آن منجر به طلاق شده است که این امر سبب شده است که شهرستان کامیاران در بحث طلاق مقام سوم را در سطح استان کردستان داشته باشد. 

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول