اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار خبر داد:

اعتیاد عامل 99 درصد طلاق‌ها

امام جمعه رودبار گفت: طلاق یکی از مسائل فرهنگی بسیار آزار دهنده و در حال افزایش است که در برخورد با مصادیق وقتی علت را بررسی می‌کنیم علت 99 درصد این طلاق‌ها اعتیاد است.

اعتیاد عامل 99 درصد طلاق‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس گروهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شباهت‌های فرهنگی در منطقه، مشکلات جنوب استان به یکدیگر شبیه است.

وی افزود: طلاق یکی از مسائل فرهنگی بسیار آزار دهنده و در حال افزایش است که در برخورد با مصادیق وقتی علت را بررسی می‌کنیم علت 99 درصد این طلاق‌ها اعتیاد است.

گروهی با بیان اینکه باید به دنبال راهکارهایی برای رفع این مشکل باشیم، تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن جنوب کرمان در مسیر انتقال مواد مخدر اگر فکری برای این معضل رو به به افزایش نکنیم مشکلات بیشتری برای منطقه در بر دارد که باید به شکل کلان برای رفع آن فکر شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات تعیین مهریه‌های سنگین است که در حال افزایش است برای رفع این مشکلات باید کارشناسانی بیاوریم تا مشکلات را بررسی کنند و برای جلوگیری از این مشکلات بحث اقتصاد بسیار مهم است.

امام جمعه رودبار گفت: هیچ جای کشور پتانسیل کشاورزی منطقه جنوب کرمان را ندارد اما فقر در این جا زیاد است، برای جلوگیری از ضرر کشاورزان باید فکر اساسی برای صادرات این محصولات شود اگر این بحث را از هم اکنون دنبال کنیم نتیجه حاصل می‌شود همان‌طور که سال گذشته نتیجه داد.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول