اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد

افزایش آمار طلاق در اصفهان / تاثیر مضر شبکه‌های ماهواره‌ای بر استحکام خانواده‌ها

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، افزایش طلاق در جامعه را یکی از پیامدهای جنگ نرم دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: آمار طلاق در استان اصفهان در سال جاری افزایش داشته است.

افزایش آمار طلاق در اصفهان / تاثیر مضر شبکه‌های ماهواره‌ای بر استحکام خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حسین‌زاده سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز بسیج در مسجد صفاری کاشان اظهار داشت: غرب امروز به این نتیجه رسیده است که با جنگ سخت نمی‌توان ملتی که عاشورا و کربلا، غدیر و اسلام و شهادت را دارد به زانو درآورد و شکست داد.

وی افزود: دشمن تنها راه رسیدن به اهداف خود را در تغییر سبک زندگی ایرانی از راه جنگ نرم دیده است و با 230 فرستنده ماهواره‌ای که 103 فرستنده آن در ایران قابل دریافت است برخی از خانواده‌ها را اغفال کرده و در حال ترویج اباحه‌گری و گسترش فرهنگ برهنگی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: همین که مردم بدانند مواد مخدر، مشروبات الکلی، رسانه‌های بیگانه و فرهنگ مستهجن غرب پروژه‌ای است که دشمنان به نام سناریوی وحشتناک جنگ نرم برای ما کلید زده‌اند، مقابله با آن مسئولیتی است که بر عهده همه خانواده است.

وی، براندازی نرم، جنگ روانی، جنگ رایانه‌ای اینترنتی، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره ای مستهجن و... را از انواع محتلف جنگ نرم دشمن اعلام کرد و افزود: در جنگ نرم دشمن، اندیشه و تفکر جامعه هدف اصلی دشمن است تا از این طریق، حلقه‌های فکری و فرهنگی را سست و بی‌ثباتی را تزریق کند.

حسین‌زاده، افزایش طلاق در جامعه را یکی از پیامدهای جنگ نرم دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و یادآور شد: آمار طلاق در استان اصفهان در سال جاری افزایش داشته است.

وی با اشاره به لزوم جدی گرفتن تلفات جنگ نرم بر هوشمندی و دقت و نظارت و کنترل مضاعف مردم تأکید کرد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: راه‌اندازی سناریوی وحشتناک جنگ نرم علیه ایران در مقطع کنونی را باید ناشی از حس تنفر از آمریکا در جهان دانست و گفت: سران کاخ سفید، ایران را مرکز اصلی ایجاد این تنفر و گسترش آن می‌دانند.

به گفته وی، تشکیل نیروی واکنش سریع برای مقابله با این موج ایجاد شد تا در قالب پروژه دموکراتیزه کردن کشورها به خنثی‌سازی نفوذ معنوی ایران در کشورهای اسلامی و خاورمیانه بپردازد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان متذکر شد: آمریکا با طرح ایران‌هراسی و القای خطرناک بودن ایران برای امنیت همسایگانش بر آن است تا اذهان عمومی و توجه‌ها را از اقدامات، توطئه‌ها و نقشه‌های خود منحرف سازد.

حسین‌زاده یادآور شد: تنها راه مقابله با سناریوی وحشتناک جنگ نرم دشمن توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با شیوه‌ها و الگوهای سبک زندگی و چراغ راهی است که معظم‌له به مردم نشان داده است.

وی در ادامه بسیج را شجره طیبه خواند و گفت: این نهاد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در برابر همه توطئه‌های انجام شده توسط ضد انقلاب و منافقین از کردستان گرفته تا سیستان و بلوچستان، کودتای نوژه، ترور شخصیت‌های نظام، دفاع هشت ساله مقدس و امروز نیز در جبهه جنگ نرم دشمن ایستاده است و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم نظام اسلامی کرده است.

حسین‌زاده، همچنین با مقایسه دوران دفاع مقدس با زمان حال بیان داشت: واقعیتی که در نظام وجود دارد این است که اصول دفاع از اسلام و انقلاب غیر قابل تغییر است و به همین دلیل در حال حاضر نیز به مانند گذشته باید شهدایی را تقدیم اسلام و نظامی اسلامی کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سرمایه اصلی ما همان شهدا و خاطرات دوران دفاع مقدس است که مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند تا نسل‌های آینده نیز به این حوزه مأنوس شوند.

حسین‌زاده ادامه داد: امروز در هر کوچه و خیابانی عکسی از شهدا نقش بسته است که نه تنها خانواده معظم شهدا بلکه همه مردم ایران به آنان که در راه اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند افتخار می‌کنند.

مراسم بزرگداشت روز بسیج توسط پایگاه بسیج شهید بهشتی مسجد صفاری کاشان با حضور آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، نیروهای بسیج و انتظامی و مردم کاشان برگزار شد. 

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول