اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

عضویت بیش از 6 هزار نفر در نظام‌های صنفی کشاورزی قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: با گذشت بیش از یک سال از تأسیس نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی در سطح استان، تاکنون بالغ بر شش هزار نفر عضو این نظام‌ها هستند.

عضویت بیش از 6 هزار نفر در نظام‌های صنفی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین صبح امروز در جلسه‌ نظام صنفی که با حضور اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کارهای‌ کشاورزی استان قزوین و رؤسای ادارات شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی به منزله ساختار جامع مشارکتی بخش کشاورزی از جمله تصمیم‌های مشارکت مدارانه است.

وی ادامه داد: ارتقای هویت شغلی و اجتماعی کشاورزان و دفاع از منافع تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی از اهداف اصلی آن به شمار می‌آید.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با تأکید بر اهمیت نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این نظام انجام کارهای بیمه‌ای و شناسنامه‌دار کردن کشاورزان برای نخستین بار است.

معین‌الدین ابراز داشت: با گذشت بیش از یک سال از تأسیس نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی در سطح استان، تاکنون بالغ بر شش هزار نفر عضو این نظام‌ها هستند.

در ادامه این جلسه معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین در سخنانی بیان کرد: به منظور ساماندهی نظام‌های صنفی و فعالیت‌های مالی و اداری، نظام‌ها لازم است مفاد مندرج در نظام‌نامه مالی و اداری نظام‌های صنفی را رعایت کنند.

علی‌نقی سیمیاری افزود: همچنین به منظور نظام‌مند کردن اموال و دارایی‌ها باید اموال منقول و غیرمنقول غیر مصرفی دارای برچسب بوده و مانده اعتبار مصوب مصرف نشده هر سال نیز به سال بعد منتقل شود.

وی تأکید کرد: خزانه‌دار ملزم به رعایت وظایف و اختیارات مندرج در نظام‌نامه اداری و مالی نظام صنفی کشاورزی است.

گفتنی است؛ راه‌اندازی سایت نظام صنفی استانی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارکان نظام صنفی، برگزاری جلسات با سازمان تأمین اجتماعی، پیش‌بینی بودجه سالانه و بازدید از نظام‌های صنفی موفق کشور از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول