اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاوزی دماوند خبر داد

کسب مقام برتر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در استان تهران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: در ارزیابی عملکرد انجام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،‌ مقام نخست بین مدیریت‎های شهرستان‎های استان تهران به دماوند رسید.

کسب مقام برتر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در استان تهران

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،‌ همه ساله توسط معاونت ارزیابی عملکرد از کلیه معاونت‎ها و مدیریت‎های شهرستان‎ها به عمل می‎آید.

وی با بیان اینکه نتیجه این ارزیابی در نیمه دوم سال بعد اعلام می‎شود، افزود: اکنون نتیجه ارزیابی عملکرد در سال 1391 اعلام شده که بر این اساس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، با کسب دو هزار و 370 امتیاز، برای سومین سال متوالی مقام نخست را در استان تهران کسب کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از جمله بخش‎های مختلف این ارزیابی را آبزیان، امور دام، زراعت و باغبانی، گازرسانی و اشتغال، توسعه شیوه‎های نوین آبیاری و صنایع تکمیلی خواند و ادامه داد: در همه بخش‎های ذکر شده نیز رتبه اول را از آن خود کرده‎ایم.

خلیلی تصریح کرد: این رتبه‎بندی و امتیازدهی پس از چندین بار بررسی و تطابق مستندات و گزارش‎های ارسالی و مشاهده صحت آمار ارائه شده در طی یک سال صورت می‎گیرد و به همین دلیل اعلام نتیجه نهایی کمی دیرتر انجام می‎شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: میزان تولید اقلام گوشت قرمز در شهرستان دماوند یک هزار و 824 تن، ‌گوشت سفید 9 هزار و 492 تن،‌ گوشت ماهی یک هزار و 481 تن و عسل 315 تن در سال 1391 بوده است.

وی همچنین به تولید 330 هزار تن محصولات باغی اشاره و بیان کرد: 300 هزار تن از این میزان تولید مربوط به سیب درختی،‌ پنج هزار تن زردآلو و قیصی و 16 هزار تن هلو و شلیل بوده است.

خلیلی همچنین به تولید 82 هزار تن محصولات زراعی اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش، عمده‎ترین محصول تولیدی شهرستان دماوند، سیب‎زمینی است که در سال 1391، میزان آن ‌45 هزار و 500 تن بوده است.

وی همچنین از تولید شش میلیون اصله نهال‎های مختلف در انواع پایه رویشی و پایه بذری در سال گذشته در شهرستان دماوند خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، تمام این موارد را از موارد تأثیرگذار در امتیازبندی ارزیابی عملکرد از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش کمیت و کیفیت تولید محصول در تمام بخش‎ها در سال جاری، امیدواریم در ارزیابی سال 1392 نیز حائز رتبه اول شویم.

به گزارش فارس،‌ در این رتبه‎بندی شهرستان‎های فیروزکوه با کسب یک هزار و 999 امتیاز و ورامین با کسب یک هزار و 974 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/2568/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول