اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی میاندرود خبر داد

کشت گندم در 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی میاندرود

مدیر جهاد کشاورزی میاندرود گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از پنج هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان میاندرود به کاشت گندم اختصاص یابد.

کشت گندم در 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید شبر موسوی عصر امروز در جلسه طرح افزایش تولید گندم این شهرستان با اشاره به ضرورت افزایش این محصول استراتژیک کشور، اظهار داشت: در راستای طرح افزایش تولید گندم تاکنون جلسه‌ای با این منظور و با حضور شرکت نمایندگان شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و ناظران گندم در این مدیریت برگزار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود افزود: در این جلسه درباره موضوعات مختلف مانند نحوه انعقاد قرارداد، توزیع بذر گواهی شده و نحوه کشت بیمه محصولات نکات ضروری ارائه شد.

موسوی اذعان داشت: در این جلسه درباره موارد مطروحه توصیه‌های فنی مرتبط به شرکت‌کنندگان منتقل شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود با اشاره به پیش‌بینی سطح غیر دیم زیرکشت گندم در بیش از 5 هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان میاندرود در سال‌جاری از به‌کارگیری پنج کارشناس ناظر گندم در این شهرستان با این هدف خبر داد.

به گزارش فارس، شهرستان میاندرود یکی از مناطق مهم و تاثیرگذار در تولید محصولات کشاورزی دامی و باغی در مازندران است که نقش مهمی در این زمینه در کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/86021/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول