اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کرمان اعلام کرد

جهاد کشاورزی متولی تأمین و توزیع میوه نوروز 93

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، اداره کل جهاد کشاورزی استان متولی تأمین و توزیع میوه نوروز 93 شد.

جهاد کشاورزی متولی تأمین و توزیع میوه نوروز 93

محمد عابدی نژاد در حاشیه جلسه شورای کنترل قیمت و تنظیم بازار استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، موضوع تأمین و توزیع میوه شب عید در نوروز 93 به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان نیز با توجه به مصوبه جلسه تنظیم بازار استان، میوه نوروز سال 93 را اداره کل جهاد کشاورزی استان تامین می‌کند، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین اعضای جلسه تنظیم بازار استان آمادگی خود را برای هرگونه کمک و انتقال تجربیات به متولیان امر در شمال و جنوب استان کرمان اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه در چند سال گذشته بحث تأمین و توزیع میوه در ایام نوروز بر عهده این سازمان و مجامع امور صنفی بوده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه میوه با کیفیتی در نوروز 93 توزیع شود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول