اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

صادرات سبب ایجاد اشتغال و تولید ثروت در کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی صادرات را سبب ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت عنوان کرد و گفت: وقتی فعالان اقتصادی بتوانند صادرات خوبی را انجام بدهند به طور حتم تولید و به دنبال آن ایجاد شغل در کشور افزایش می‌یابد.

صادرات سبب ایجاد اشتغال و تولید ثروت در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان جنوبی اظهار داشت: صادرات و تولید با یکدیگر پیوند عمیقی دارند و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

اصل مهم در اقتصاد کشور کاهش وابستگی و خودکفایی است

وی ادامه داد: اصول مهم کشور ما در اقتصاد کاهش وابستگی و خودکفایی اقتصادی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که جامعه‌ای که بیشتر بتواند نیازهای خود را برطرف کند قدرتمندتر است، افزود: قطع وابستگی کشور به نفت و برطرف شدن این نقص کشور بسیار با اهمیت است.

گلستانی‌فرد صادرات را سبب ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت عنوان کرد و گفت: وقتی فعالان اقتصادی بتوانند صادرات خوبی را انجام بدهند به طور حتم تولید و به دنبال آن ایجاد شغل در کشور بالا می‌رود.

حضور در بازارها و نمایشگاه‌های جهانی سفیران فرهنگی کشور

وی با بیان این‌‌که امروز حضور در بازارها و نمایشگاه‌های جهانی یک سفیر فرهنگی برای کشور محسوب می‌‌‌شود، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های جدید که مانع حضور ما در رسانه‌های دنیا است بهترین رسانه برای کشور ایران همین محصولات و بازارها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: دشمن ما همه راه‌ها را امتحان کرد و به این نتیجه رسید تنها راه غلبه بر کشور ما فشار اقتصادی است.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: اما با تدابیر مقام معظم رهبری، تلاش‌های همه نهادهای دولتی و تلاش و کوشش بخش خصوصی که یکی از ارکان مهم در این زمینه بودند تحریم‌ها نه تنها ما را به زانو در نیاورد بلکه سبب شد تولید کشور بالا برود.

وی متذکر شد: به طور حتم در چنین فضایی مهم‌ترین زمینه و لازمه کار پیوند قلبی و عمیق بین دولت و بخش خصوصی است.

توجه جدی دولت به پیوند بین دولت و بخش خصوصی

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: این پیوند باید به یک حقیقت تبدیل شود و تنها محدود به تعارف‌ها و حرف نباشد.

گلستانی‌فرد با اشاره به قرار گرفتن دکتر نهاوندنیان در تیم اصلی دولت، تصریح کرد: نگاه و برداشت ما از دولت تدبیر و امید نشان می‌دهد که دولت به پیوند بین دولت و بخش خصوصی توجه جدی دارد.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های محدود صادراتی است، خاطر نشان کرد: باید زمینه استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها آماده شود.

انتهای پیام/69022/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول