اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

دانش‌آموزان و دانشجویان سربازان جبهه علمی کشور هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان سربازان جبهه علمی کشور بوده و باید توان علمی کشور را بالا ببرند.

دانش‌آموزان و دانشجویان سربازان جبهه علمی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد صبح امروز در بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به رشادت‌های شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: دفاع مقدس از این نوع ایثارگری‌ها کمتر داشته است.

وی با بیان این‌که 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی موضع خود استکباری داشته و با هر چه خصلت استکباری داشته باشد مبارزه می‌کند.

دفاع مقدس پرحادثه‌ترین جنگ تاریخ معاصر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس طولانی‌ترین، پرحادثه‌ترین، پرخسارت‌ترین جنگ تاریخ معاصر بوده است، افزود: در مقابل دشمن، کشوری می‌تواند کمتر آسیب ببیند که آمادگی داشته باشد.

گلستانی‌فرد نظام جمهوری اسلامی را نظام حکومت و مردم دانست و گفت: این نظام ضد استکباری عمل می‌کند.

وی با بیان این‌که ملتی موفق است که همیشه آمادگی داشته باشد، تصریح کرد: ملت باید خود را در مقابل حمله‌های احتمالی دشمن توانمند کند.

کشور در بخش نظامی پیشرفت کرده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که کشور ما در بخش نظامی به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده است، اذعان داشت: بسیاری از سلاح‌های نظامی را خودمان تولید می‌کنیم.

گلستانی‌فرد با بیان این‌که کشور در حوزه آمادگی دفاعی توانمندی‌های بسیار خوبی دارد، متذکر شد: پدافند غیرعامل نیز به معنی آمادگی بدون استفاده از سلاح و نظامی بودن است.

وی با بیان این‌که در حوزه پدافند غیرعامل باید از دو گروه ارزش‌‌های خود محافظت کنیم، یادآور شد: انسان از جمله ارزش‌هایی است که باید از او محافظت کرد.

دفاع از سرمایه‌های مادی بسیار مهم است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی دفاع از ارزش‌های مادی را از دیگر ارزش‌هایی دانست که باید از آن محافظت کرد و ادامه داد: زندگی مردم به این ارزش‌ها وابسته بوده و آنها سرمایه‌های مادی جامعه هستند.

گلستانی‌فرد با بیان این‌که تمامی افراد جامعه باید با ادبیات پدافند غیرعامل آشنا باشند، افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

وی وظیفه دانش‌آموزان و دانشجویان در حوزه پدافند غیرعامل را بالا بردن توان علمی کشور دانست و گفت: مهم‎ترین امر برای یک نظام بالا بردن قدرت بازدارندگی آن است.

عامل مهم بالا بردن قدرت نظامی توان علمی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که کشور ایران از قدرت بازدارندگی دفاعی بالایی برخوردار است، اذعان داشت: دشمن بداند اگر کوچکترین حرکتی را انجام دهد بزرگترین ضربه را می‌خورد.

گلستانی‌فرد یکی از عوامل مهم بالا بردن قدرت دفاعی کشور را توان علمی آن عنوان کرد و متذکر شد: اگر کشوری توان علمی بالایی داشته باشد می‌تواند نیازهای خود را تامین کند.

وی با بیان این‌که دشمن از پیشرفت‌های علمی و نظامی ما ناراحت است، یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان سربازان جبهه علمی کشور هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به چشم‌انداز 20 ساله کشور خاطرنشان کرد: امید است کشور ما با تکیه بر علم خود بتواند برترین کشور در خاورمیانه باشد.

انتهای پیام/69010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول