اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی:

مشارکت مردم شاخص مهم ارزیابی سنجش اعتماد آنها به دولت است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز مشارکت مردم یک شاخص مهم در ارزیابی سنجش اعتماد آنها به دولت است.

مشارکت مردم شاخص مهم ارزیابی سنجش اعتماد آنها به دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌علی گلستانی‌فر عصر امروز در جلسه توجیهی ـ آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه روز انتخابات از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: تا زمان خلق حماسه چهار روز دیگر باقی‌مانده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و حساسیت انتخابات ادامه داد: به سبب اهمیت و حساسیت انتخابات است که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.

انتخابات یک برنامه بزرگ ملی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در آستانه یک برنامه بزرگ ملی و سیاسی هستیم، اذعان داشت: این برنامه زمینه‌ را برای خلق حماسه اقتصادی فراهم می‌کند.

گلستانی‌فر تصریح کرد: باید تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران و مردم تلاش کنیم تا حماسه مورد نظر را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام تلاش می‌کنند تا به اشکال مختلف انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند، یادآور شد: آنها تلاش می‌کنند مانع ایجاد انتخابات شوند.

دشمن خواستار عدم برگزاری در وقت معین است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اهداف دشمن در عدم برگزاری انتخابات متذکر شد: آنها تلاش می‌کنند انتخابات در وقت تعیین شده انجام نشود.

گلستانی‌فر با بیان اینکه هدف دوم دشمن اثرگذاری بر روی مشارکت مردم است، افزود: امروز مشارکت مردم یک شاخص مهم در ارزیابی سنجش اعتماد آنها به دولت است.

وی هدف دیگر دشمنان را تلاش برای اثرگذاری بر کیفیت و نوع انتخاب مردم دانست و اضافه کرد: آنها تلاش می‌کنند فرد اصلح از دیدگاه آنها انتخاب شود.

دشمن در تلاش است قانون‌مداری انتخابات را زیر سئوال ببرد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا مسئله کوچک در روند انتخابات را بزرگ جلوه دهد، گفت: آنها در تلاشند سلامت، صحت و قانون‌مداری انتخابات را زیر سئوال ببرند.

گلستانی‌فر ادامه داد: وظیفه ما است تا در مشارکت، انتخاب اصلح و رعایت مقررات و ضوابط تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین بخش انتخابات روز رأی‌گیری است، اذعان داشت: در این روز نماینده فرماندار مسئولیت اصلی را بر عهده دارد.

محوری‌ترین وظیفه نمایندگان برقراری نظم است

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی مهم‌ترین و محوری‌ترین وظیفه نمایندگان فرماندار را در شعب اخذ رأی برقراری نظم و آرامش در شعب دانست و یادآور شد: تلاش کنید نهایت نظم و آرامش را در شعب اخذ رأی برقرار کنید.

گلستانی‌فر ساعت آغاز رأی‌گیری را هشت صبح روز جمعه 24 خردادماه جاری عنوان کرد و تصریح کرد: نمایندگان و عوامل برگزار کننده انتخابات باید حداقل یک ساعت قبل از آغاز انتخابات در محل حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان رأی‌گیری باید آرا با کمال دقت شمارش و در سامانه جامع ثبت شود.

انتهای پیام/69010/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول