اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ خراسان جنوبی عنوان کرد

برنامه‌های فرهنگی خراسان جنوبی الگویی برای سایر استان‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه‌های اجرایی استان در امور فرهنگی به عنوان الگو برای سایر استان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: کسب این موفقیت‌ها تکلیف مسئولان استان را مضاعف می‌کند.

برنامه‌های فرهنگی خراسان جنوبی الگویی برای سایر استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده استان خراسان جنوبی اظهار کرد: خلق حماسه سیاسی سبب سرفرازی نظام و شادی دوستان و خشم دشمنان شد، به ویژه که در خلق این حماسه مثل همه برنامه‌های نظام و انقلاب بانوان نقش بسیار مؤثری داشته‌اند.

وی افزود: زنان رسالتشان را در انتخابات به نحو بارز و ارزشمندی ایفا کرده‌اند و در بسیاری از موقعیت‌ها که مردان تردید داشته‌اند، زنان تشویقشان کرده‌اند و شرایطی را به وجود آورده‌اند که همه به نحو احسن در پای صندوق رأی حاضر شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ خراسان جنوبی ادامه داد: در حقیقت حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری خلق شده و جای سپاس و شکرگزاری از خداوند منان و قدردانی از آحاد مردم کشور و خراسان جنوبی را دارد.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب و دولتی که در آینده تشکیل می‌شود مثل گذشته به اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلاب به ویژه به مسئله حفظ و تحکیم خانواده به عنوان اصلی‌ترین و مهمترین نهاد اجتماعی در نظام اسلامی و همچنین به نقش و جایگاه بانوان و امورشان در جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه‌های اجرایی خراسان جنوبی در امور فرهنگی به عنوان الگو برای سایر استان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: کسب این موفقیت‌ها تکلیف مسئولان و مدیران استان را مضاعف می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ خراسان جنوبی به اقدامات ارزشمند کانون‌های مردمی در سطح استان اشاره کرد و گفت: اصل این کار مهم است و درس بزرگی که به ما و سازمان‌های مردم نهاد می‌دهد که همه چیز اعتبار و پول نیست و اگر اراده و تلاش باشد بدون اعتبارات ولی با کمک مردم و همکاری سازمان‌ها کارهای زیادی می‌توان انجام داد.

گلستانی فرد اذعان داشت: تجربه ثابت کرده است وقتی مردم و سازمان‌های مردم نهاد فعال باشند، ادارات دولتی با تمام علاقه خودشان به سراغ آنها می‌روند و در این امر تشویق می‌شوند.

انتهای پیام/22481/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول