اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه را ارتقا دهیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل در تصادفات انسان است، گفت: باید این نقص در جامعه را با ارتقای فرهنگ رانندگی برطرف کرد.

فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه را ارتقا دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در همایش راهوران محله و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی بیرجند اظهار داشت: تلاش پلیس در تمام ساعات و سخت‌ترین شرایط برای سلامتی و حفظ جان مردم است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور خود و دادن هشدار ‌و آموزش‌ به مردم سبب کاهش میزان خسارات به جامعه و مردم می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال‌های اخیر شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم، گفت: اما باز هم خسارات جانی و مالی ناشی از این تصادفات زیاد است چرا که به حکم قرآن و اصول انسانی جان یک نفر ارزش جان همه مردم را دارد.

گلستانی‌فرد به امکانات و شرایط خوب جاده‌ای و رغبت مردم برای سفر اشاره و اضافه کرد: اما با توجه به این موارد هر موقع فصل سفر می‌شود مسئولان دولتی و پلیس راهور نگران تصادفات هستند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین عامل در تصادفات انسان است، تاکید کرد: باید این نقص در جامعه را با ارتقای فرهنگ رانندگی برطرف کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این‌که نمی‌توان برای هر راننده یک مامور راهنمایی و رانندگی گذاشت، اذعان داشت: بنابراین هر راننده خود باید یک مامور بوده و قوانین و مقررات را به خوبی اجرا کند.

گلستانی‌فرد یادآور شد: باید تلاش کنیم همه اعضای خانواده و فرزندان همیار پلیس بوده و به موقع تذکر و هشدار دهند.

وی با اشاره  به طرح راهوران محله توسط نیروی انتظامی گفت: اجرای این طرح نقش بسیار بسزایی در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی در راه‌های روستایی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با چشمانی بیدار و دیدگان هوشیار مسئول برقراری نظم و امنیت هستند.

انتهای پیام/22481/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول