اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

فعالیت ادارات مورد نیاز شهرستان خوسف

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: گزارشات ارائه شده توسط فرمانداری خوسف نشان از این دارد که در حال حاضر بیشتر ادارات مورد نیاز این شهرستان فراهم شده و در شهرستان به امورات مردم رسیدگی می‌شود.

فعالیت ادارات مورد نیاز شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، محمد‌علی گلستانی‌فرد صبح امروز در جمع مردم شهرستان خوسف اظهار داشت: تمامی زمینه‌های لازم برای توسعه و پیشرفت خوسف فراهم شده است.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات من در دوران چند سال خدمت، استقرار و تاسیس فرمانداری خوسف بود که از نخستین کارهایی بود که با جدیت دنبال شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: شکل‌گیری و ساماندهی یک شهرستان برای ارائه خدمت به مردم بیش از پنج سال زمان می‌برد که شهرستان خوسف با پیگیری‌های مجدانه و همچنین تلاش مسئولان مربوطه موفق شد ظرف مدت یک سال از بخش به شهرستان ارتقا یابد.

گلستانی‌فرد افزود: گزارشات ارائه شده توسط فرمانداری خوسف نشان از این دارد که در حال حاضر بیشتر ادارات مورد نیاز این شهرستان فراهم شده و در شهرستان به امورات مردم رسیدگی می‌شود.

وی گفت: اگر امروز شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان خوسف هستیم، این پیشرفت ناشی از عزم و اراده مسئولان شهرستان در انتخاب افراد پرکار و با انگیزه، بزرگان و علاقمندان به این سرزمین که پیشینه تاریخی دارند و حمایت و پشتیبانی مردم متدین و علاقه نشان دادن مردم به توسعه شهر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: ارتقای شهرستان خوسف در شرایطی رخ داد که خراسان جنوبی به لحاظ امکانات و بودجه سال سختی را پشت سر گذاشته است.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: تمامی اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط دولت نهم و دهم در زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان افتاده است، حق شماست و مردم شهرستان استحقاق آن را دارند.

وی با اشاره به انتخابات خردادماه امسال گفت: در بین 11 شهرستان خراسان جنوبی بعد از الحاق طبس به استان، شهرستان خوسف بالاترین آمار حضور مردم در انتخابات را به خود اختصاص داد و مردم اثبات کردند شایسته خدمت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد تمامی نیازهای شهرستان به شکل مرغوبتری ارائه و کسری‌های شهرستان رفع خواهد شد.

گلستانی‌فرد اذعان داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امید است کشور از این تنگنا‌ها و فشارهای اقتصادی خارج شده و شاهد ارتقا و پیشرفت روزافزون استان و به ویژه شهرستان خوسف باشیم.

انتهای پیام/69017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول