اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد

لزوم همپوشانی دستگاه‌های مربوطه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیوستگی و همپوشانی دستگاه‌های مربوطه نباشد در آخر شاهد این هستیم که کار زیادی صورت گرفته است اما به هدف مدنظر نرسید‌ه‌ایم.

لزوم همپوشانی دستگاه‌های مربوطه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌‌فرد یکشنبه شب در کارگروه فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته در کشور اتفاقات مهمی اتفاق افتاد که می‌توانیم از آن به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی یاد کنیم.

وی افزود: باید همه ما برای حفظ، تحکیم و تقویت این موضوعات که پشتوانه اساسی نظام اسلامی هستند، تلاش کنیم.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در دنیای کنونی شرایط به گونه‌ای شده است که کشورها و ملت‌ها هر کدام به دنبال کار خود هستند و یک فاصله‌ای بین مردم و دولت ایجاده شده است و حاکمیت‌ها باید کلی هزینه و سرمایه‌گذاری کنند تا ملت را پای صحنه بیاورند تا از آن‌ها به عنوان سرمایه اجتماعی یاد کنند.

گلستانی‌فرد ادامه داد: اما به برکت مقام معظم رهبری و بصیرت و موقع‌شناسی که مردم دارند نظام اسلامی با یک توجه و هزینه حداقلی این سرمایه اجتماعی را در اختیار دارد و مردم به موقع وارد صحنه می‌شوند.

وی با بیان این‌که هنر ما حفظ این سرمایه اجتماعی است، گفت: دشمن تلاش زیادی کرد تا مردم پای صندوق رأی حضور پیدا نکنند اما مردم رسالت خود را به خوبی ایفا کردند و شاهد مشارکت چشمگیر 86,3 درصدی مردم در خراسان جنوبی بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این‌که جلسه‌های کارگروه باید خروجی و کارایی مناسبی داشته باشد، تصریح کرد: اگر در حوزه فرهنگی و اجتماعی پیوستگی و همپوشانی دستگا‌ه‌های مربوطه نباشد در آخر شاهد این هستیم که کار زیادی صورت گرفته است اما به هدف مدنظر نرسیده‌ایم.

گلستانی‌فرد با بیان این‌که نباید خود را درگیر عناوین و چارچوب کنیم، ادامه داد: موضوعاتی که در طرح تحول است جزو واقعیات فرهنگی و اجتماعی جامعه است و ما باید در استان خود بومی و متناسب با اولویت خود آن را انجام دهیم.

وی از سازمان‌های مربوطه خواست تا برنامه‌های طرح تحول را با کارشناسان خود بررسی کنند و آن را با اولویت استان منطبق کرده و در تنظیم بودجه خود لحاظ کنند.

انتهای پیام/22481/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول