اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان:

اولویت‌های پژوهشی استان زنجان کارشناسی نشده است

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: در زمینه اولویت‌های پژوهشی استان زنجان کار کارشناسی صورت نگرفته است.

اولویت‌های پژوهشی استان زنجان کارشناسی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی پژوهش فناوری و تحول اداری استان اظهار داشت: پژوهش‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی استان زنجان جمع‌آوری شده، اما به منظور تشخیص نیازهای استان، کار کارشناسی بر روی این اولویت‌ها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی مواقع پژوهش‌های موازی در حوزه‌های مختلف در استان زنجان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اگر یافته‌های پژوهشی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، بسیار خوب است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه حداقل عناوین پژوهش‌هایی که انجام می‌شود، جمع‌بندی و به دستگاه‌های مختلف استان ارسال شود، اضافه کرد: نباید کاری کرد که جدا و یا در کنار برنامه پنج ساله پژوهش باشد، بلکه باید در متن این برنامه حرکت کرد.

در ادامه مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان با اشاره به اینکه نیازهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در قالب یک کتاب تهیه شده، اذعان داشت: در این زمینه باید اولویت‌ها بررسی شود.

جهانبخش رحمانی گفت: کمیته پژوهشی طی سال گذشته به منظور بررسی اولویت‌های پژوهشی در استان زنجان تشکیل شده بود که فقط یک جلسه تشکیل شد و در جلسات آینده اعضای کمیته به جای خود نماینده فرستادند.

در این جلسه همچنین مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با بیان اینکه برای کارگروه تخصصی پژوهش فناوری و تحول اداری استان هشت عنوان وظیفه اعلام شده، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی نیز برای این وظایف در نظر گرفته شده است.

پریسا فتحعلی بیگ‌لو با اشاره به اینکه توسعه پارک‌های علم و فناوری از وظایف کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان زنجان است، متذکر شد: از برنامه‌های اجرا شده در مرکز رشد و فناوری نیز حمایت‌های لازم صورت گرفته و از آنها استفاده می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مقرر بود بانک اطلاعاتی از شرکت‌هایی که در مراکز رشد استان زنجان فعالیت دارند، تهیه شود تا در اجرای برنامه‌ها موثر باشد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول