اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت رزمندگان استان البرز:

مرکز پژوهش‌های شورای شهر راه‌اندازی شود

رئیس هیئت رزمندگان استان البرز، بر راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج تأکید کرد.

مرکز پژوهش‌های شورای شهر راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج،  نادر ادیبی ایجاد شهری اسلامی، مدیریت منابع انسانی و توجه به کرامت مردم را از ضروریات دانست و اظهار داشت: برای تصمیم‌سازی‌های صحیح مرکز پژوهش‌ها در شورای شهر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هیئت رزمندگان کاملاً مستقل و مروج فرهنگ اهل‌بیت، دفاع مقدس و ولایت فقیه است، هیئت رزمندگان استان البرز را دارای 16 زیر مجموعه اعلام کرد و افزود: هشت هیئت در سطح کرج فعالیت می‌کنند.

این مسئول با مهم ارزیابی کردن نقش هیئت رزمندگان اظهار داشت: این مجموعه بنیان اصلی توسعه فرهنگ عمومی و شکل دهنده همه حوزه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با بیان اینکه هیئت رزمندگان نقش بصیرت‌افزایی مردم را سرلوحه قرار داده است، جهت دهی و جریان سازی موضوعات مذهبی، همچنین مبارزه و پیشگیری ابعاد مختلف جنگ نرم  را از دیگر وظایف هیئت رزمندگان عنوان کرد.

ادیبی با بیان این موضوع که مطالبات هیئت رزمندگان در سبک مدیریت دینی و انقلابی است، این مجموعه را جز هیئت‌های مرجع برای مردم اعلام کرد.

این مسئول امکان گسترش فعالیت‌ها در مجموعه هیئت رزمندگان را امری دشوار ذکر و  با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان به رغم فعالیت‌های گسترده از امکانات لازم محروم است، عنوان کرد: حمایت مدیریت شهری از تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های دینی ضروری است.

ادیبی با بیان اینکه افراد معنوی هیچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهی نخواهند بود، عنوان کرد: باید همراه با معنویت مراقبه نیز صورت گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اعلام آمادگی همه جانبه برای تعامل با مدیریت شهری و با تاکید بر اینکه شاداب‌سازی محیط و رفع افسردگی در محیط اداری باید مدنظر قرار گیرد، قانون‌گرایی را سرلوحه کارها دانست.

وی کمک به ایجاد شهری اسلامی، مبارزه با تجمل‌گرایی و مدیریت منابع انسانی و توجه به کرامت مردم را از ضروریات دانست و افزود: برای تصمیم‌سازی‌های صحیح مرکز پژوهش‌ها در شورا ایجاد شود.

انتهای پیام/2302/ل

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول