اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اردبیل:

جذب نیروهای پژوهشگر سیاست فرهنگی ناجا است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:‌ جذب نیروهای اهل مطالعه و پژوهشگر در نیروی انتظامی در راستای سیاست‌های فرهنگی ناجا است.

جذب نیروهای پژوهشگر سیاست فرهنگی ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی ظهر امروز در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به همراه معاون و جمعی از کارکنان این اداره کل با فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: وظایف پلیس در ارتباط با حوزه فرهنگ مهم و تاثیر‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس بدون مشارکت مردم، با مشکلات بسیاری در انجام وظایف خود مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: کتاب، بنیاد آگاهی و معرفت است و بدون کتابخانه‌ها، توسعه فرهنگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

کریمخانی افزود: نیروی انتظامی همواره سعی داشته با جذب نیروهای تحصیلکرده و برگزاری کلاس‌های توجیهی، نیروهای خود را با باید‌های فرهنگی در حوزه انتظامی و نحوه تعامل با شهروندان آشنا سازد. 

این مسئول انتظامی همچنین با بیان اینکه کتابخوانی و رواج فرهنگ مطالعه در بین مردم، کاهش جرائم را در پی دارد، جذب نیروهای اهل مطالعه و پژوهشگر را در این نهاد، در راستای سیاست‌های فرهنگی ناجا دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در سخنانی با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه بیان داشت: جامعه امن مستلزم داشتن پلیس توانمند و شهروند آگاه است.

صادق فرهمند امین گفت: در طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که نیروی انتظامی با رویکردی فرهنگی، سعی داشته تا با کاستن از آمار جرائم و مشارکت دادن شهروندان در تأمین امنیت جامعه، وجهه‌ای فرهنگی از خود نشان بدهد که این خود تحولی مبارک در کشور است.

وی افزود: مطالعات صاحب‌نظران نشان داده در هر جامعه‌ای که بر پیشگیری از جرم تاکید شده، آمار جرم و جرائم نیز در آن جامعه کاهش یافته و این کار نیز با یک تلاش همگانی در حوزه توسعه فرهنگی امکان‌پذیر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین با اعلام آمادگی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل جهت همکاری با مراکز انتظامی در حوزه کتاب و کتابخانه، اظهار امیدواری کرد که کتابخانه‌های عمومی شاهد مشارکت بیش از پیش نیروهای انتظامی در طرح‌های کتابخوانی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اهدای لوح تبریک روز نیروی انتظامی به سردار کریمخانی، از زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان اردبیل تقدیر کرد.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول