اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان خبر داد

عضویت 54 هزار نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان از عضویت 54 هزار نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

عضویت 54 هزار نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، کریم زارع امروز در رودهن در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای جذب نخبگان در شهر دانایی صورت گرفته است، گفت: شهر دانایی که با همکاری واحد تهران مرکزی، جنوب تهران و واحدهای دیگری که ابراز علاقه کرده‎اند و بنیاد حکمت اسلامی که در زمینه اعلام آمادگی کرده است، ایجاد می‏شود.

وی افزود: در شهر دانایی، دانشمندان و ملاصدراهای آینده را پرورش می‏دهیم و می‎خواهیم نخبگانی که ایثارگر بوده‎اند و می‎خواهند به جامعه خدمت کنند؛ ساختمانی برای کار داشته باشند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که نخبگانی که می‎درخشند و کارآفرین هستند، به معنی عام مسئله از سطح ملی و بین‎المللی دعوت به کار شوند.

زارع گفت: از نظر تاریخی، خواجه نصیرالدین در تبریز شهر دانایی تأسیس کرد ولی متأسفانه شهر دانایی به آن معنایی که تأسیس شده امروز ادامه ندارد.

وی تصریح کرد: ما می‎خواهیم این شهر دانایی طوری ساخته شود که این‎جا که ام‎القرای جهان اسلام است و از طرفی رودهن نزدیک به تهران بوده و از نظر آب و هوا و طبیعت دارای فضای خوب است، بتواند شهر دانایی را با توجه به این موقعیت‎های خوب جغرافیایی و محیط زیستی داشته باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان افزود: امیدواریم بتوانیم نخبگانمان که امروز 54 هزار نفر هستند، در آینده به عدد 110 هزار نفر نخبه در باشگاه برسانیم.

زارع در مورد پیشرفت دانشگاه آزاد واحد رودهن گفت: هر روز یک حرکت علمی در واحد رودهن در جریان است و نمونه‎اش همین شهر دانایی بین‎المللی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان افزود: این امر نشان‎گر این است که تحول جدیدی با استفاده از زیرساخت‎هایی که قبلاً ساخته شده آغاز شده است و ما امیدواریم که رودهن بیشتر بدرخشد.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول