اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روزهای پایانی تابستان

جشن پایان تابستان در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان برگزار می‌شود

همزمان با روزهای پایانی فصل تابستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان جشن پایان تابستان برگزار می‌کنند.

جشن پایان تابستان در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفت مرکز ثابت و 2 مرکز سیار کانون در اهواز، سه مرکز کانون در بهبهان، 2 مرکز کانون در امیدیه، چهار مرکز کانون در آبادان، چهار مرکز کانون در خرمشهر، 2 مرکز کانون در شوشتر، چهار مرکز کانون در دزفول، چهار مرکز کانون در اندیمشک و یک مرکز هم در شهرهای لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، ایذه، آغاجاری، باغملک، بندرامام، هندیجان، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، رامشیر، ماهشهر، شادگان و هفتگل پس از برگزاری فعالیت‌های تابستانی ویژه‌ کودکان و نوجوانان با رسیدن روزهای پایانی تابستان سال با حضور بچه‌ها جشن پایان تابستان برگزار می‌کنند.

هر ساله در پایان کلاس‌های تابستانی کانون، جشن پایان تابستان در 2 روز جداگانه برای اعضای دختر و پسر 52 مرکز کانون در سراسر استان برگزار می‌شود.

در این مراسم‌، برنامه‌های مفرحی با استفاده از خود اعضا و زیر نظر مربیان پر تلاش کانون برگزار می‌شود.

مراکز کانون با برگزاری این جشن‌ها، کودکان و نوجوانان استان را برای آغاز سال تحصیلی جدید با روحیه‌ای شاد و انگیزه‌ای بالا به مدارس بدرقه می‌کنند.

انتهای پیام/72001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول