اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان بشرویه خبر داد

برگزاری اردوی کویرنوردی اعضای برگزیده کانون بشرویه

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: اردوی کویرنوردی اعضای فعال و برگزیده این مرکز با حضور بیش از 50 کودک و نوجوان برگزار شد.

برگزاری اردوی کویرنوردی اعضای برگزیده کانون بشرویه

طاهره کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: کودکان و نوجوانان علاوه بر تفریح و استفاده از طبیعت بکر کویری به عکاسی از مناظر جذاب کویر پرداختند.

وی ادامه داد: آشنایی اعضا با ویژگی‎های اقلیم خاص منطقه بشرویه، ایجاد فضایی شاد و مفرح با استفاده از ظرفیت‌های این اقلیم و همچنین انجام فعالیت‌های هنری در رابطه با کویر از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو بوده است.

سرپرست مرکز هنری بشرویه تصریح کرد: ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ورزش و جوانان در اجرای این برنامه با کانون همکاری داشته‌اند.

کیانی افزود: همچنین به مناسبت هفته ملی کودک نیز با همکاری میراث فرهنگی، کودکان به همراه والدین خود از بناهای تاریخی و موزه بشرویه بازدید کردند.

وی از حضور بیش از 450 کودک در این برنامه خبر داد و گفت: در این برنامه کودکان به صورت رایگان در کارگاه‌های تخصصی شرکت کرده و آثار خود با محوریت میراث فرهنگی را ارائه کردند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه سفالگری نقش‌ها و نمادهای بناها به صورت حجمی، کشیدن نقش‌های بناهای تاریخی بر سفال و همچنین شرکت در کارگاه نقاشی و ادبی با محوریت طبیعت را از جمله برنامه‌های جنبی عنوان کرد که در حاشیه این بازدیدها برگزار شد.

کیانی متذکر شد: در آینده‌ای نزدیک نمایشگاهی از آثار سفالگری کودکان برپا می‌شود.

انتهای پیام/69006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول