اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته کودک صورت می‌گیرد

برگزاری عصر پویانمایی در بیرجند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی گفت: طی هفته ملی کودک عصر پویانمایی در بیرجند برگزار می‌شود و انیمیشن‌های تولید شده توسط کودکان در آن به نمایش درمی‌آید.

برگزاری عصر پویانمایی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد اظهار داشت: کودکان عنصر بسیار موثری در اجتماع هستند.

وی ادامه داد: اگر سازمان‌ها در فعالیت‌های اجتماعی خود به این عنصر مهم توجه نکنند و برنامه‌ریزی لازم برای حقوق و نیازهای آنها نداشته باشند به طور حتم زیان می‌بینیم.

تجمیع‌ فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای کودکان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی با بیان این‌که امروزه دستگاه‌های اجرایی زیادی برای رفع نیازهای کودکان فعالیت می‌کنند، افزود: جمع‌گرایی و تجمیع‌ فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای کودکان بسیار با اهمیت است.

صمدی تصریح کرد: دستگاه‌ها نیز به این تفاهم رسیده‌اند که به تنهایی نمی‌توانند برای کودکان کاری بکنند.

وی اضافه کرد: در این راستا آیین‌نامه‌ای در در ارتباط با کودک تنظیم شده است و طبق این آیین‌نامه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به دبیر اجرایی هفته ملی کودک اعلام می‌کنند.

همکاری 20 دستگاه اجرایی در برنامه‌های هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی از همکاری 20 دستگاه در این دبیرخانه خبر داد و گفت: تاکنون برخی از این دستگاه‌ها برنامه‌های خود را به مناسبت هفته کودک اعلام کرد‌ه‌اند.

صمدی به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: در این هفته قرار است نظرات فرمانداران، ائمه جمعه، نمایندگان استان و شهرداران در ارتباط با کودکان و نوجوانان تجمیع شود.

وی با بیان این‌که اگر مسئولان نگاه خوبی به کودکان داشته باشند در برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان بسیار موثر است، یادآور شد: در این راستا کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با ائمه جمعه، فرمانداران و شهرداران دیدار می‌کنند و در این دیدار نیازها و خواسته‌های خود را بازگو می‌کنند.

رونمایی از مجموعه ادبی مشق باران در هفته کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی راهپیمایی روز جهانی کودک، اجرای نمایش عروسکی در مراکز فرهنگی هنری شهرستان‌ها، نمایش فیلم‌های ویژه کودکان در استان، رونمایی از مجموعه ادبی مشق باران، تقدیر از اعضای فعال در کانون و تشکیل گروه مشاوران از کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های دیگر این هفته عنوان کرد.

صمدی اذعان داشت: همچنین طی این هفته عصر پویانمایی در بیرجند برگزار می‌شود و انیمیشن‌های تولید شده توسط کودکان در آن به نمایش درمی‌آید.

وی ادامه داد: طی این هفته در مراکز فرهنگی هنری غرفه‌های متعدد خوشنویسی، نقاشی، قصه‌گویی و کتابخوانی برگزار می‌شود و همه مدارس می‌توانند از آن استفاده کنند.

گستردگی جغرافیای و سازمانی برنامه‌های هفته کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی‌های برنامه‌های هفته کودک در سال جاری گفت: گستردگی در سطوح جغرافیایی از جمله ویژگی‌های شاخص این برنامه‌ها است که در این راستا برنامه‌های هفته کودک در روستاها برگزار می‌شود.

صمدی با بیان این‌که در این راستا جشنی به مناسبت هفته کودک در روستای حسین‌آباد برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: همچنین گستردگی در سطح سازمان‌ها از جمله شاخصه‌های دیگر برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/69019/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول