اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی خبر داد

موفقیت سه عضو کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در جشنواره مشاعره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در مرحله نخست جشنواره مشاعره رضوی سه عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزیده شدند.

موفقیت سه عضو کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در جشنواره مشاعره رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عبد‌الرضا صمدی اظهار کرد: در جشنواره مشاعره رضوی یک‌هزار و 200 نفر از نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون کشور شرکت کردند.

وی ادامه داد: نوجوانان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در مشاعره رضوی شرکت کردند.

برگزیده شدن 72 نفر در جشنواره مشاعره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در جشنواره مشاعره رضوی 72 نفر برگزیده شدند، تصریح کرد: از این تعداد سه نوجوان از خراسان جنوبی هستند.

صمدی متذکر شد: زهرا رمضانی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو بیرجند، مهناز امیرآبادی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند و عاطفه نظریه از مرکز فرهنگی هنری بشرویه نام سه نوجوان موفق و برگزیده خراسان جنوبی در این جشنواره است.

وی گفت: نام این نوجوانان در بین 72 برگزیده مرحله نخست مشاعره رضوی از کانون خراسان جنوبی می‌درخشد.

شرکت 33 عضو کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی در جشنواره مشاعره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد برگزیده مرحله نخست جشنواره مشاعره رضوی در خراسان جنوبی از بین 33 عضو مراکز فرهنگی هنری سه‌گانه بیرجند، قاین و بشرویه گزینش شدند، یادآور شد: تعداد 124 نفر از اعضای مراکز شماره یک و دو بیرجند، بشرویه، قاین، شماره یک و دو طبس و فردوس در بخش شعرخوانی نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی حضوری فعال داشتند.

صمدی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان 10 تا 17 سال با شرکت در بخش مشاعره به حفظ و خوانش اشعاری اقدام کرده که دارای قالب شعری و از نظر معنی شفاف بوده است.

وی به معیارهای انتخاب برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: داشتن صدای رسا و مناسب، تسلط کافی بر اشعار و تلفظ واژه‌ها، آشنایی با فنون و ظرفیت خوانش شعر، خوانش مناسب شعر در رابطه با توان انتقال بار حسی و عاطفی واژه‌ها به مخاطب از جمله این معیارها بوده است.

برگزاری مرحله پایانی نخستین جشنواره شعرخوانی و مشاعره رضوی همزمان با دهه کرامت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مرحله پایانی نخستین جشنواره شعرخوانی و مشاعره رضوی همزمان با دهه کرامت 23 شهریور در ساری با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2248/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول