اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی:

قصه‌گوی خراسان جنوبی برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی رضوی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.

قصه‌گوی خراسان جنوبی برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معصومه جلالیان مربی فرهنگی مرکز شماره دو طبس برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در کشور شد. 

وی اذعان داشت: خراسان جنوبی با قصه "آرزوی زیارت" در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری انتخاب شد.

*داوری 4 هزار قصه در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئت داوران چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی تعداد 4 هزار و 83 قصه را داوری کردند، تصریح کرد: در بخش مربیان 12 قصه‌گو معرفی شدند.

صمدی با اشاره به اینکه هشت قصه‌گو در بخش اعضا به این جشنواره معرفی شدند، متذکر شد: همچنین سه قصه‌گو در بخش آزاد معرفی شدند. 

 

وی اضافه کرد: معصومه جلالیان به عنوان قصه‌گوی برگزیده کشوری از خراسان‌جنوبی در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی طی روزهای 23 و 24 شهریور‌ماه سال جاری در شهر اصفهان قصه‌گویی می‌کند.

*شرکت 5 کشور خارجی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه دیگر کشورها در این جشنواره شرکت کردند، متذکر شد: علاوه بر قصه‌گویان ایرانی در بخش بین‌الملل این جشنواره پنج قصه‌گو از کشورهای کانادا، بوسنی و هرزگوین، باکو، عراق و هند به قصه‌گویی از زندگی امام رضا(ع) می‌پردازند.

صمدی به اهداف برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی اشاره کرد و اذعان داشت: اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دست‌یابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی از جمله این اهداف بوده است.

انتهای پیام/69021/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول