اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی شعرخوانی رضوی

نوروزی عضو کانون خراسان‎جنوبی رتبه دوم کشوری را کسب کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: احمدرضا نوروزی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو بیرجند در گروه سنی 15 تا 17 سال رتبه دوم کشوری جشنواره شعرخوانی رضوی را از آن خود کرد.

نوروزی عضو کانون خراسان‎جنوبی رتبه دوم کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‎عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: حضور پرشور کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری استان در 16 جشنواره رضوی موفقیت‌های زیادی را در بخش اعضا و مربیان نصیب استان کرد که کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره ملی شعرخوانی و مشاعره رضوی یکی دیگر از این افتخارات است.

وی ادامه داد: احمدرضا نوروزی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند توانست پس از رقابت با بیش از پنج‌هزار شرکت کننده در بخش شعرخوانی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: این جشنواره در چهار گروه سنی( 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال) به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد و 125 نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو طبس، یک و دو بیرجند، فردوس، بشرویه و قاین در بخش شعرخوانی نخستین جشنواره شعرخوانی و مشاعره رضوی شرکت کردند.

صمدی افزود: داوری بخش شعرخوانی این جشنواره را افشین علاء، حمیرا خدابنده و سید عالمه میرشفیعی بر عهده داشتند.

همزمان با دهه کرامت نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 23 شهریور‎ماه جاری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در شهر ساری به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/69008/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول