اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی روز جهانی کودک

کودکان بیرجندی خواسته‌هایشان را فریاد زدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به راهپیمایی سراسری کودکان در سطح کشور گفت: کودکان بیرجندی امروز با حضور در راه‌پیمایی خواسته‌ها و نیازهایشان را فریاد زدند و آن‌ها را به بزرگترها یادآوری کردند.

کودکان بیرجندی خواسته‌هایشان را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی امشب در جلسه دیدار جمعی از کودکان با استاندار اظهار داشت: امسال شاهد یک اتفاق بسیار مهم در حوزه کودک هستیم و هماهنگ شدن تمام سازمان‌ها و نهادها برای گرامیداشت هفته ملی کودک در سطح کشور بیانگر توجه همه‌جانبه‌ مسئولان به حقوق کودکان است.

وی با بیان اینکه از آغاز هفته کودک شاهد اجرای برنامه‌ها هستیم، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این هفته در کمیته هفته ملی کودک براساس شیوه‌نامه‌ای که در ستاد مرکزی کانون تدوین شده بود، در محل فرمانداری هر شهرستان تدوین شده است.

دیدار کودکان خراسان جنوبی در هفته ملی کودک با ائمه جمعه، فرمانداران و شهرداران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: این برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری و ادبی هم‌چنان در مراکز آموزشی، مدارس و مهد کودک‌ها در حال اجرا است.

صمدی با اشاره به راهپیمایی سراسری کودکان در سطح کشور و هم‌زمان با روز جهانی کودک گفت: کودکان بیرجندی امروز با حضور در راهپیمایی خواسته‌ها و نیازهایشان را فریاد زدند و آن‌ها را به بزرگترها یادآوری کردند.

وی یادآور شد: کودکان خراسان جنوبی در هفته ملی کودک با ائمه جمعه، فرمانداران و شهرداران نیز دیدار می‌کنند تا با دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان بیشتر آشنا شوند و نظرات خود را نیز بیان کنند.

 

عضویت 14 هزار کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی 140 هزار دانش‌آموز کودک و نوجوان وجود دارد، افزود: کانون در کنار آموزش و پرورش و بهزیستی تلاش می‌کند تا به پرورش استعدادهای کودکان استان کمک کند.

صمدی 12 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه سیار روستایی، دو کتابخانه پستی و یک کتابخانه سیار شهری را از جمله مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری در خراسان جنوبی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: 14 هزار کودک و نوجوان استان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون هستند که 30 درصد این عزیزان را کودکان روستایی تشکیل می‌دهند و ما امید داریم با نگاه ویژه مسئولان شاهد گسترش فضاهای خدمات به کودکان و نوجوانان باشیم.

قرائت بیانیه و اهدای تابلو نقاشی اعضای کانون به استاندار و طرح پرسش از سوی کودکان و پاسخ استاندار از دیگر بخش‌های این دیدار صمیمی بود.  

پایان‌بخش این دیدار عکس یادگاری کودکان و نوجوانان و مربیان در کنار قهرمان رشید استاندار خراسان جنوبی بود.

انتهای پیام/69019/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول