اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان خبر داد

کاهش 26 درصدی تصادفات درون‌‌شهری در نهبندان

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان از کاهش 26 درصدی تصادفات درون‌شهری در این شهرستان طی سال‌جاری خبر داد.

کاهش 26 درصدی تصادفات درون‌‌شهری در نهبندان

حسن کاهنی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت در جامعه هرگونه ماموریت و اقدام لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: برای تامین امنیت پایدار نیازمند همکاری و همیاری تمامی افراد جامعه با نیروی انتظامی و پلیس هستیم.

مردم‌داری مهم‌ترین رکن اقتدار نیروی انتظامی به شمار می‌رود

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان با بیان این‌که شعار امسال نیروی انتظامی «مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» انتخاب شده است، تصریح کرد: مردم‌داری اساسی‌ترین رکن اقتدار نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

کاهنی افزود: جان برکفان نیروی انتظامی همانند سایر نیروها و افراد ولایت‌مدار این نظام در راه ولایت بوده و از این پس بر عهد خویش با شهدا و ولایت فقیه ثابت قدم می‌مانند و برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

وی امنیت را یکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه به منظور پیشرفت و ترقی عنوان کرد و گفت: پیشرفت و دستاوردهای حاصل شده این نظام را باید مدیون امنیت حاکم بر این مرز و بوم دانست و باید بدانیم این امنیت به بهای نثار خون‌های پاک شهدا و جانفشانی‌های سبزپوشان نیروی انتظامی محقق شده است.

رسالت اصلی پلیس ایجاد امنیت است

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان با اشاره به این‌که رسالت اصلی پلیس ایجاد امنیت و مبارزه با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است، اظهار داشت: امروزه به همت سبزپوشان نیروی انتظامی، شهرستان مرزی نهبندان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان و کشور محسوب می‌شود.

کاهنی تصریح کرد: اقدامات پلیس در سطح کشور در 6 ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 120 درصد افزایش داشته و به تبع آن در شهرستان نهبندان نیز این اقدامات و فعالیت‌ها از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی با بیان این‌که جرائم راهنمایی و رانندگی در نهبندان کاهش چشمگیری داشته و کم شدن میزان تصادفات به وقوع پیوسته گواه این مطلب است، اظهار داشت: تصادفات درون‌شهری در این شهرستان طی 6 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان خاطرنشان کرد: همچنین میزان تصادفات برون‌شهری در این شهرستان طی 6 ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش چهار درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/69003/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول