اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهمیرزاد:

برقراری نظم و امنیت تعطیل‏بردار نیست

فرمانده انتظامی شهمیرزاد گفت: برقراری نظم و امنیت تعطیل‏بردار نیست و نیروی انتظامی در این راستا همه توانش را به کار می‏گیرد.

برقراری نظم و امنیت تعطیل‏بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، سرپرست شهرداری شهمیرزاد به اتفاق اعضای شورای شهر شهمیرزاد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهمیرزاد دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی شهمیرزاد انجام شد، عبدالخالق خاکسار رئیس شورای شهر شهمیرزاد با تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهمیرزاد در خصوص برگزاری نظم و امنیت و همچنین تعامل و همکاری ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

علی محمدی، فرمانده انتظامی شهمیرزاد نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت در راستای منویات مقام معظم رهبری نقش خود را به نحو احسن ایفا خواهد کرد.

وی بیان داشت: نقش فعالیت‎های فرهنگی، اجتماعی شهرداری و شورا در کاهش معضلات اجتماعی بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی شهمیرزاد بر تعامل نیروی انتظامی با ادارات و ارگان‎ها به خصوص شهرداری و شورا تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظایف محوله در خدمت آحاد مردم شهیدپرور تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول