اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

استاندار مناطق محروم را ببیند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار مناطق محروم را دیده و عملکرد او سبب تأمین معیشت مردم شود.

استاندار مناطق محروم را ببیند

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند استاندار را بالاترین مقام اجرایی دانست و اظهار داشت: همچنین استاندار بالاترین حاکم استان تعریف می‌‌شود.

وی با بیان این‌که عملکرد استاندار باید نمایانگر ارائه خدمات کامل و جامع باشد، ادامه داد: مردم از او انتظار دارند، نظام اسلامی را به آنها ارائه دهد.

استاندار تجربه مدیریتی داشته باشد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که استاندار باید مناطق محروم را بیشتر ببیند، افزود: عملکرد این مقام اجرایی باید سبب تقویت بنیه معنوی، فرهنگی، اقتصادی و تأمین معیشت مردم شود.

هاشم‌زهی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مناطقی که دارای محرومیت است، باید به مناطق برخوردار برسد، متذکر شد: با اجرای این رهنمود مناطق محروم کشور گلستان می‌شود.

وی با بیان این‌که استاندار باید عادل باشد، یادآور شد: او باید قوی بوده و تجربه مدیریتی داشته باشد.

استاندار می‌تواند غیربومی نیز باشد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی از افراد فرد بومی را فردی می‌دانند که در گروه خودشان باشد، تصریح کرد: بومی کسی است که از استان بوده و دارای توانمندی برای مدیریت باشد.

هاشم‌زهی با بیان این‌که استاندار می‌تواند غیربومی نیز باشد، اذعان داشت: افراد غیربومی نیز ایرانی بوده و می‌توان از تجربیات و سابقه کاری آنها برای پیشرفت استان استفاده کرد.

انتهای پیام/69010/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول