اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره صنعت‌، معدن و تجارت در کوهنبان:

زحمات ‌نیروی انتظامی ستودنی است

مدیر اداره صنعت‌، معدن و تجارت در کوهنبان گفت: زحمات بی‌وقفه ‌نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت ستودنی است.

زحمات ‌نیروی انتظامی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد‌جواد خالداری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اصناف و اتحادیه‌های کوهبنان با فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار داشت: زحمات بی‌وقفه ‌نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و خنثی کردن دسیسه‌های دشمن ستودنی است.

‌وی بیان داشت: فراهم شدن زمینه امنیت موجب رونق بازار کسب و کار است و اصناف و اتحادیه‌ها‌ی شهرستان کوهبنان در همه زمینه‌ها مایل به همکاری با نیروی انتظامی برای ترفیع سطح امنیت هستند.

یونس سالاری فرمانده ‌انتظامی شهرستان کوهبنان در این دیدار اذعان داشت: برقراری امنیت یک کار جمعی است و این امر‌ با همکاری مردم که سرمایه‌های اصلی این نظام هستند و اصناف‌ میسر می‌شود.

وی عنوان کرد: شعار هفته‌ نیروی انتظامی اعتماد‌، مشارکت و پاسخگویی است که در این زمینه سامانه ‌197 در مورد انتقادات و پیشنهادات و سامانه ‌116 در مورد جرائم امنیتی کارکنان و به عنوان سامانه ‌حفاظت جوابگوی مردم است.

سالاری تصریح کرد: ما در تمام زمینه‌ها و اتفاقاتی که رخ می‌دهد مشاوره ‌مردم و اصناف را پذیرا هستیم و معتقدیم امنیت کامل در تعامل با تمام اقشار جامعه میسر است.

مهدی شفیعی رئیس اتحادیه ‌لوازم ساختمانی کوهبنان به نمایندگی از‌ اصناف و اتحادیه‌ها‌ی کوهبنان ‌اظهار داشت: بر‌ اساس نظرسنجی بین‌المللی مردم از نظر احساس امنیت، ایران رتبه ‌برتر جهانی را کسب کرده است که این نشان دهنده ‌زحمات و نقش جان برکفان‌، پاسداران امنیت است.

وی اذعان داشت: مقوله‌ دست فروشی یک معضل و غده ‌سرطانی حوزه ‌اقتصادی است که نقش حائز اهمیتی را در حوزه‌ این شهرستان ایفا می‌کند که نیاز به برخورد قانونی نیروی انتظامی ‌با متخلفان در این مقوله‌ دارد‌.

وی ضرورت مشارکت و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در سازماندهی هر چه بهتر اصناف را یادآور شد.

انتهای پیام/80012/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول