اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد

قدردانی مدیریت شهری باقرشهر از سرکلانتر نهم انتظامی

شهردار و رئیس شورای اسلامی باقرشهر همرمان با هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه‌روزی سرکلانتر و مجموعه سرکلانتری نهم فرماندهی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

قدردانی مدیریت شهری باقرشهر از سرکلانتر نهم انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه یکشنبه و همزمان با هفته نیروی انتظامی سعید استاد فرج شهردار باقرشهر و ایرج لک معروفی رئیس شورای اسلامی باقرشهر از زحمات خلیل شهبازی سرکلانتر انتظامی شهرستان ری تقدیر کردند.

نیروی انتظامی آرامش آفرین است/آمادگی همه جانبه سبب ارتقای امنیت اجتماعی در مقیاس جهانی شد

شهردار باقرشهر در این دیدار که برخی اعضای شورای اسلامی باقرشهر نیز حضور داشتند، نیروی انتظامی را ارگانی خدمت‌گذار و آرامش آفرین توصیف کرد و از خدمات ارزنده این ارگان تقدیر کرد.

سعید استاد فرج اظهار داشت: شهرداری و نیروی انتظامی مشابهت‌های فراوانی با یکدیگر دارند که از آن جمله در دسترس بودن و ارتباط مستقیم با آسایش و ایمنی داشتن آنان است که منجر شده است که این دو ارگان مهم و تاثیر گذار در بسیاری از ماموریتها و موارد دوشادوش هم به شهروندان خدمت کنند.

 

وی در ادامه کسب آمادگی‌های همه جانبه و اطمینان بخش را موجب وحشت و نگرانی دشمنان دانست و تاکید کرد: این آمادگی سبب ضریب امنیت اجتماعی کشور در مقیاس جهانی شده است.

شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت امنیت در دین مبین اسلام عنوان کرد: اسلام برای امنیت جایگاه ویژگی خاصی قائل شده است و ارکان اصلی زندگی شهری است و برادران ما در نیروی انتظامی از پس این وظیفه به‌خوبی بر آمده‌اند.

باقرشهر از امنیت خوبی برخوردار است

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی به عنوان نماینده مردم از زحمات و مجاهدت‌های نیروی توانمند انتظامی در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

 

ایرج لک معروفی همچنین از تلاش‌های نیروی انتظامی در مقابله با مجرمان و متجاوزان به حقوق مردم و حفظ امنیت و آرامش شهر تشکر کرد و حضور آنان را  مایه اقتدار  و اعتماد مردم خواند.

وی در پایان تصریح کرد: باقرشهر به همت و تلاش نیروهای جان برکف ایران اسلامی به ویژه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است و در صورت حمایت و عنایت سرکلانتر شهرستان، امنیت و آرامش شهر با تقویت نیروهای کلانتری 175 بهتر نیز می‌شود.

انتهای پیام/2462/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول