اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا

نمایش اقتدار نیروی انتظامی در سیریک

همزمان با هفته ناجا، نمایش اقتدار نیروی انتظامی در این شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد.

نمایش اقتدار نیروی انتظامی در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای انتظامی و بسیج که با حضور مسئولان شهرستان بمناسبت هفته ناجا در شهرستان از محل فرمانداری تا میدان ناخدا برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه اسلامی ما شهدا مظهر معرفت هستند و وظیفه نیروهای سپاهی، بسیجی، انتظامی و نظامی است که با توسل به پارامترهایی مثل عبادت،وحدت،همت، شهادت و ولایت برای استمرار اهداف دفاع مقدس و فرهنگ‌سازی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دین اسلام امنیت را یکی از اصول زندگی و حالتی پرهیزناپذیر در زندگی جمعی و عنصری ضروری در بهره‌وری از مزایا و مواهب حیات بشر می‌داند، افزود: اسلام امنیت و آسایش را به عنوان یکی از مقدس‌ترین آرمان‌های بشری و الهی یاد کرده و در این میان نیروی‌ انتظامی در ایجاد امنیت در کشور اسلامی ایران سهم به سزا و تعیین کننده‌ای بر عهده دارد.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: نیروی ‌انتظامی از تمام ابعاد در برقراری عدالت اجرای حکم قاضی و ایجاد فضای تربیتی سالم در کشور نقش ممتازی دارد و متاسفانه دشمن سعی می‌کند در یک حرکت فاجعه‌آمیز فضای تربیتی سالم را به تباهی بکشاند که نیروی ‌انتظامی با برقراری امنیت پایدار باید در خنثی‌ کردن این توطئه‌های دشمنان نقش اساسی ایفا نماید.

فرماندار سیریک بیان داشت: سرمایه‌گذاری، اشتغال و ثبات بازار در سایه وجود امنیت ایجاد می‌شود و در هر جامعه ای نخستین قدم برای رشد و پویایی آنجا وجود امنیت پایدار است که موجب توسعه و آرامش مردم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سیریک تصریح کرد: مسئولیت یک ودیعه و امانت الهی است و باید در استفاده بهینه از آن برای ارائه خدمات به مردم تلاش کنیم و همیشه یک مسئول باید با رفتار و گفتار مناسب الگویی صحیح برای زیر مجموعه خود و افراد جامعه خویش باشد.

انتهای پیام/88004/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول