اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خبر داد

کاهش 33 درصدی سرقت‌های مسلحانه در خراسان رضوی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به کشف بیش از 10 تن مواد مخدر و انهدام 28 باند طی شش ماه نخست سال‌جاری در استان گفت: در زمینه سرقت مسلحانه نیز با کاهش 33 درصدی مواجه بودیم.

کاهش 33 درصدی سرقت‌های مسلحانه در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم در جلسه‌ پیش از ظهر امروز که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر امام جمعه مشهد با حضور فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: همچنین در شش ماه نخست 19 نفر از اشرار مسلح نیز دستگیر شده‌اند.

این عضو شورای تامین استان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای دارند و می‌فرمایند آن‌هایی که برای خدمت و آسایش مردم تلاش ‌می‌کنند مجاهدان واقعی فی سبیل‌الله هستند که این نگاه برای ما بسیار با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در تصادفات فوتی در کشور بیشترین کاهش را خراسان رضوی داشته افزود: پلیس آگاهی استان نیز در کشور رتبه برتر را داشته و همچنین در شش ماه نخست سال‌جاری از 700 هزار تماس تلفنی که با ما برقرار شده 640 هزار تماس آن‌ عملیاتی شده است.

امیری‌مقدم احساس امنیت را در استان خراسان رضوی قابل توجه دانست و افزود: در سرقت مسلحانه نیز با کاهش 33 درصدی مواجه بودیم و همچنین در کشف سرقت نیز 25 درصد افزایش داشته‌ایم به طوری که در کشف خودروهای سرقتی نیز هشت درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه در بحث بدحجابی و آلودگی صوتی برخورد خوبی شده است، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با آن‌ها در نظر گرفته‌ایم و همچنین با خانم‌‌ها نیز قاضی زن برخورد می‌کند.

وی در پایان ادامه داد: طرح مدیریت کیفیت ناجا موسوم به «مکنا» برای استانداردسازی نیروهای انتظامی در کل کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول